پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

دست اندرکاران طرح تبلیغات فیلیمو در گفتگو با سینماپرس مطرح کردند:

روز اول جشنواره تنها حدود ۹-۱۰ خانواده به سینما بهمن مراجعه کردند/ انتقاد خانواده های اصفهانی از اکران فیلم های قدیمی و ترسناک، بدون اطلاع رسانی قبلی!

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: شیما ابن علی و سارا حیدری ۲ تن از مسئولان طرح تبلیغات فیلیمو که روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه در پردیس سینمایی چهارباغ حضور داشتند در خصوص میزان استقبال مخاطبان از فیلم های این دوره از جشنواره کودک گفتند: روز اول جشنواره در سینما بهمن که یکی از سینماهای تحت اختیار جشنواره است از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۰ شب تنها حدود ۹-۱۰ خانواده به سینما بهمن مراجعه کردند!

به گزارش خبرنگار سینماپرس در دومین روز از برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودک ساعت ۱۵:۴۵ بعدازظهر در حالی که تنها یک ربع به اکران فیلم «بازیوو» باقی مانده بود تنها تعداد انگشت شماری از کودکان در این سالن حضور داشتند؛ در همین رابطه با ۲ تن از افرادی که طی ۲ روز ابتدایی جشنواره در سالن های سینمای سطح شهر اصفهان حضور داشتند گفتگوی کوتاهی انجام شد که ماحصل آن به شرح ذیل می باشد.

شیما ابن علی در این باره اظهار داشت: من روز اول جشنواره در سینما بهمن اصفهان حضور داشتم آنقدر این سینما خلوت بود که من امروز ناچار به تعویض لوکیشن شدم و به سینما چهارباغ آمدم اما متأسفانه اینجا هم همانطور که مشاهده می کنید خلوت و خالی است. بنده امروز مجدداً به سینما بهمن هم مراجعه کردم که کسی در آنجا نبود و برای سوپروایزرمان عکس گرفتم و ارسال کردم و ایشان به من گفتند چون این سینما جای پرتی است شما به سینمای دیگری بروید.

سارا حیدری نیز در این باره گفت: روز اول جشنواره با توجه به تعطیلات عید سعید غدیر سینما چهارباغ شلوغ بود اما ما با مخاطبان ناراضی زیادی روبرو بودیم و برخی فیلم ها با انتقاد شدید از سوی خانواده های اصفهانی مواجه شدند. به عنوان مثال پدری شب گذشته در این سینما حضور داشت و می گفت چرا باید بدون اطلاع رسانی قبلی و رده بندی سنی فیلم ها نمایش داده شوند؟ فرزند من از فیلمی که در این سینما به نمایش درآمده به شدت ترسیده است، چرا مسئولان جشنواره اعلام نکردند که چه فیلمی برای چه سنی مناسب است؟

وی ادامه داد: همچنین برخی افراد به اکران فیلم های قدیمی در این سینما انتقاد داشتند. در هر صورت این نوع اتفاقات ناراحت کننده است و ضررزیادی به سینما و جامعه هنری ما می زند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.