پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

در سومین روز جشنواره کودک چه فیلم‌هایی را تماشا می‌کنید؟

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: سومین روز از جشنواره سی و دوم با نمایش فیلم های متنوع و شاخص در سینماها سپری می شود که از آن جمله می توان به «قطار آن شب» اثر حمیدرضا قطبی اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، با افتتاح جشنواره سی و دوم برنامه نمایش فیلم‌ها در سینماها نیز از ۲۹ مرداد آغاز شده است.

پردیس سینمایی ساحل (سالن نصف جهان و زنده رود)، پردیس سینمایی چهار باغ (سالن نقش جهان، سالن چهل ستون، سالن چهار سوق)، سینما بهمن، اصفهان سیتی سنتر (سالن ۱، سالن ۲، سالن ۴) و پردیس هنر؛ سینماهای جشنواره امسال هستند که میزبان علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌ها هستند. در ادامه برنامه اکران سینماها را در دومین روز جشنواره می‌خوانید.

پردیس سینمایی ساحل

امروز در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل، اکران فیلم‌ها از ساعت ۱۶ با نمایش فیلم کوتاه «کفش میخی» به کارگردانی عبداله شاهین آغاز می‌شود. همچنین در این سانس فیلم بلند «هکر» به کارگردانی پل برگ به نمایش در می‌آید، این دو فیلم از دوبله همزمان بهره‌مند هستند.

در سانس بعدی سینما که ساعت ۱۸:۱۵ آغاز می‌شود، فیلم کوتاه «چرخ-چرخ» به کارگردانی مایکمینه کلینکسپور برای مخاطبان به نمایش در می‌آید. همچنین در این سانس فیلم بلند “پسر ابری” به کارگردانی یونیچی کانای به نمایش در می آید. این دو فیلم نیز از دوبله همزمان برخوردارند در نهایت سانس پایانی سینما ساحل که ساعت ۲۰:۴۵ آغاز می‌شود به نمایش دو فیلم اختصاص دارد، در ابتدا به ترتیب یک فیلم کوتاه «چندش» ساخته میلاد محمدی و فیلم بلند «تورنادو» به کارگردانی سید جواد هاشمی به نمایش در می‌آیند.


در سالن زنده رود این پردیس سینمایی، نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۶:۱۵ با فیلم کوتاه «ابری» ساخته فیلیپ درلک و زوزانا کاپووا (بی کلام) و فیلم کوتاه «پیاده روی شبانه» اثر لیزت یوپیت و فیلم بلند “لوته و اژدهایان گم شده” ساخته هایکی ارنیتز و یانو پولدما آغاز می شود. این دو فیلم نیز از دوبله همزمان برخوردارند در ادامه روز هم آثار مجموعه «وب سری ۳» و فیلم بلند «هشتگ دوچرخه باز» ساخته مصطفی نظری زاده در سانس ۱۸:۳۰ روی پرده می‌رود. آخرین سانس سالن زنده رود نیز فیلم کوتاه «کینکا کوجی آی: بچه محل ها» ساخته ویکتور آزیف، فیلم بلند “دره فانوس ها” به کارگردانی کیلب هیستاد. هر دو فیلم نیز دوبله همزمان اختصاص یافته است.

پردیس سینمایی چهار باغ

در سالن نقش جهان این پردیس سینمایی نمایش فیلم ها از ساعت ۱۰ صبح با فیلم بلند «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر آغاز می شود. سپس در سانس ۱۴ فیلم بلند “۲۳ نفر” به کارگردانی مهدی جعفری نمایش داده می شود. در سانس ۱۶:۳۰ مجموعه پویانمایی های کوتاه ایران «این سو آن سو، سگی که مرض داشت، ساکن طبقه سوم، خورده شده، زر زری کاکل زری، سنگ های سپید، فرفره و جبیر» روی پرده می رود.

در ادامه روز راس ساعت ۱۸:۳۰ آثار مجموعه «وب سری۳» و فیلم بلند «بازیوو» ساخته امیرحسین قهرایی نمایش داده می‌شوند. سانس پایانی سالن نقش جهان، ساعت ۲۰:۴۵ با نمایش فیلم کوتاه «ابری» به کارگردانی فیلیپ درلک و زوزانا کاپووا (بی کلام) آغاز می شود، در این سانس همچنین فیلم کوتاه «پیاده روی شبانه» ساخته لیزت یوپیت و فیلم بلند «لوته و اژدهایان گم شده» به کارگردانی هایکی ارنیتز و یانو پولدما روی پرده می‌رود. هر دو فیلم نیز دوبله همزمان اختصاص یافته است.

سالن چهل ستون این پردیس سینمایی هم در ساعت ۱۶ با نمایش آثار مجموعه «وب سری۳» و فیلم بلند «اقیانوس پشت پنجره» ساخته بابک نبی زاده میزبان علاقه‌مندان است. راس ساعت ۱۸ هم فیلم بلند و خاطره انگیز «نیاز» ساخته علیرضا داوودنژاد روی پرده می‌رود. سانس پایانی این سالن سینما ساعت ۲۰ به فیلم بلند «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیراله تقیانی پور اختصاص دارد.

سالن چهار سوق پردیس سینمایی چهارباغ مجموعه فیلم های کوتاه داستانی ایران «سرخابی، زنگ آخر، صفر کلوین، چندش، داستان آینده، برای امیر و هم کلاسی» را ساعت ۱۷ نمایش می دهد و ساعت ۱۹ هم به ترتیب فیلم کوتاه «هم کلاسی» ساخته مجتبی حیدری و فیلم بلند «قطار آن شب» اثر حمیدرضا قطبی روی پرده می رود.

سینما بهمن
سینما بهمن نمایش فیلم ها را امروز با پویانمایی «سفر سبز» ساخته سعید گائینی ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می کند و سپس دو ساعت بعد و راس ۱۸:۳۰ فیلم «داستان های باغ جادویی» به آنتون کرینگز و آرنود بورون با دوبله فارسی روی پرده می رود. ساعت ۲۰:۳۰ آخرین سانس سینما بهمن است که به نمایش فیلم بلند «بیست و سه نفر» اثر مهدی جعفری اختصاص دارد.

اصفهان سیتی سنتر

چهار شنبه ۳۰ مرداد در سالن شماره یک اصفهان سیتی سنتر راس ساعت ۱۷ فیلم کوتاه «قصه مردی که لب نداشت» ساخته میلاد شاه جانی و فیلم بلند «ماجراهای پت و مت» به کارگردانی مارک به نمایش در می آید. ساعت ۱۹ هم فیلم بلند «بیله» ساخته اینارا کولمان روی پرده می رود. سانس پایانی این سالن راس ساعت ۲۱ آغاز می شود و فیلم کوتاه «رونالدو» ساخته رسپ بزگز و فیلم «فریاد سکوت» به کارگردانی ولادیمیر پوتاپوف، هر دو با دوبله همزمان برای علاقه مندان نمایش داده می شوند.

سالن شماره دو این سینما، نمایش فیلم ها را از ساعت ۱۶:۳۰ با «داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون با دوبله فارسی آغاز می کند و سپس ساعت ۱۸:۳۰ فیلم بلند «خواب های خط خطی» ساخته سید محمد حسینی به نمایش درخواهد آمد و ساعت ۲۰:۳۰ ابتدا آثار مجموعه «وب سری۳» و سپس پویانمایی «بنیامین» ساخته محسن عنایتی نوش آبادی نمایش داده می‌شود. سالن چهار اصفهان سیتی سنتر هم امروز را با نمایش آثار مرمت شده سینمای ایران از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می کند. سپس فیلم های برگزیده جشنواره انسی ساعت ۱۹:۳۰ روی پرده می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.