جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۲

در چهارمین روز جشنواره کودک چه فیلم‌هایی را تماشا می‌کنید؟

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: چهارمین روز از جشنواره سی و دوم با نمایش فیلم های متنوع و شاخص در سینماها سپری می شود که از آن جمله می توان به پویانمایی «جوانمردان» اثر علی احمدی اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، با افتتاح جشنواره سی و دوم برنامه نمایش فیلم‌ها در سینماها نیز از ۲۹ مرداد آغاز شده است.

پردیس سینمایی ساحل (سالن نصف جهان و زنده رود)، پردیس سینمایی چهار باغ (سالن نقش جهان، سالن چهل ستون، سالن چهار سوق)، سینما بهمن، اصفهان سیتی سنتر (سالن ۱، سالن ۲، سالن ۴) و پردیس هنر؛ سینماهای جشنواره امسال هستند که میزبان علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌ها هستند. در ادامه برنامه اکران سینماها را در چهارمین روز جشنواره می‌خوانید.

پردیس سینمایی ساحل

امروز در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل، اکران فیلم‌ها از ساعت ۱۶ با نمایش فیلم کوتاه «پسر دریا» به کارگردانی عباس جلالی یکتا آغاز می‌شود. همچنین در این سانس فیلم بلند «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری به نمایش در می‌آید. در سانس بعدی سینما که ساعت ۱۸:۱۵ آغاز می‌شود، فیلم کوتاه «عشق سینما» به کارگردانی عسکر نوراکون(بی کلام) برای مخاطبان به نمایش در می‌آید. همچنین در این سانس فیلم بلند «گنج یرماک» به کارگردانی اولگ دنیسو به نمایش در می آید. این فیلم نیز از دوبله همزمان برخوردار است در نهایت سانس پایانی سینما ساحل که ساعت ۲۰:۴۵ آغاز می‌شود به نمایش دو فیلم اختصاص دارد، در ابتدا به ترتیب یک فیلم کوتاه «سرخابی» ساخته مرتضی اسمانی و فیلم بلند «بازیوو» به کارگردانی امیر حسین قهرایی به نمایش در می‌آیند.

در سالن زنده رود این پردیس سینمایی، نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۶:۱۵ با پویا نمایی «فرمان روای آب» ساخته مجید اسماعیلی به نمایش در می آید. در ادامه روز هم آثار مجموعه «وب سری ۴» و فیلم بلند «اینجا خانه من است» ساخته خیراله تقیانی پور در سانس ۱۸:۳۰ روی پرده می‌رود. آخرین سانس سالن زنده رود نیز مجموعه پویانمایی های کوتاه ایران «این سو آن سو، سگی که مرض داشت، ساکن طبقه سوم، خورده شده، زر زری کاکل زری، سنگ های سپید، فرفره، جبیر» به نمایش در می آیند.

پردیس سینمایی چهار باغ

در سالن نقش جهان این پردیس سینمایی نمایش فیلم ها از ساعت ۱۰ صبح با فیلم بلند «بیست و سه نفر» ساخته مهدی جعفری آغاز می شود. سپس در سانس ۱۴ فیلم بلند «داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون نمایش داده می شود. در سانس ۱۶:۳۰ فیلم کوتاه «دم اسبی و مرد خوابالو» به کارگردانی ادموندز یانسونز و فیلم «لوییز و لوکا-ماموریت ماه» به کارگردانی راسموس آسایورتسن روی پرده می روند. به هر دو این فیلم ها نیز دوبله همزمان اختصاص داده شده است. در ادامه روز راس ساعت ۱۸:۳۰ مجموعه «وب سری ۴» و فیلم بلند «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی زاده به نمایش گذاشته می‌شوند.

سانس پایانی سالن نقش جهان، ساعت ۲۰:۴۵ با نمایش فیلم کوتاه «حلزون نقاش» به کارگردانی مانوئلا ماستروکو (بی کلام) آغاز می شود، در این سانس همچنین فیلم «خرس معرکه» ساخته وانگ شی روی پرده می‌رود. به این فیلم نیز دوبله همزمان اختصاص یافته است. سالن چهل ستون این پردیس سینمایی هم در ساعت ۱۶ با نمایش آثار مجموعه «وب سری۴» و فیلم بلند «قطار آن شب» ساخته حمیدرضا قطبی میزبان علاقه‌مندان است. راس ساعت ۱۸ هم آثار منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی پرده می‌رود. سانس پایانی این سالن سینما ساعت ۲۰ به پویانمایی «سفر سبز» به کارگردانی سعید گائینی اختصاص دارد. سالن چهار سوق پردیس سینمایی چهارباغ پویانمایی “شب آفتابی” به کارگردانی سید علی مدنی ساعت ۱۷ نمایش می دهد و ساعت ۱۹ هم فیلم بلند «بیست و سه نفر» ساخته مهدی جعفری روی پرده می رود.

سینما بهمن

سینما بهمن نمایش فیلم ها را امروز با فیلم «خواب های خط خطی» ساخته سید محمد حسینی ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می کند و سپس دو ساعت بعد و راس ۱۸:۳۰ فیلم «داستان های باغ جادویی» به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون با دوبله فارسی روی پرده می رود. ساعت ۲۰:۳۰ آخرین سانس سینما بهمن است که به نمایش فیلم بلند «بیست و سه نفر» اثر مهدی جعفری اختصاص دارد.

اصفهان سیتی سنتر

جمعه ۱ شهریور در سالن شماره یک اصفهان سیتی سنتر راس ساعت ۱۷ فیلم کوتاه «سیم ششم» ساخته بهرام عظیمی و پویانمایی «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی به نمایش در می آید. ساعت ۱۹ هم فیلم کوتاه «مرداب» ساخته تورفین ایورسن و فیلم «سوپر یوفی» به کارگردانی مارتین اسمیتز روی پرده می رود. سانس پایانی این سالن راس ساعت ۲۱ آغاز می شود و فیلم کوتاه «کفش میخی» ساخته عبداله شاهین و فیلم بلند «هکر» ساخته پل برگ با دوبله همزمان برای علاقه مندان نمایش داده می شوند.

سالن شماره دو این سینما، نمایش فیلم ها را از ساعت ۱۶:۳۰ با «هایدی» به کارگردانی آلن گسپونر با دوبله همزمان آغاز می کند. سپس ساعت ۱۸:۳۰ پویانمایی «جوانمردان» ساخته علی احمدی به نمایش گذاشته می شود و ساعت ۲۰:۳۰ ابتدا آثار مجموعه «وب سری۴» و فیلم بلند «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر نمایش داده می‌شود. سالن چهار اصفهان سیتی سنتر هم امروز را با نمایش آثار مرمت شده سینمای ایران از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می کند. سپس فیلم های “کودکان کار و روستا” و «این داستان ادامه دارد» ساعت ۱۹:۳۰ روی پرده می‌روند. به این دو فیلم نیز نیز دوبله همزمان اختصاص یافته است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.