جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

جشنواره ها

حضور آلمان در اسکار ۲۰۲۰ با یک دختر سرکش

مراسم اسکار

سینماپرس: «خرابکار سیستم» به عنوان نماینده کشور آلمان در بخش اسکار بهترین فیلم بین المللی انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از اسکرین دیلی، فیلم درام روانشناسانه «خرابکار سیستم» به کارگردانی نورا فینگشیت که نخستین بار در جشنواره بین المللی فیلم برلین امسال به نمایش در آمد و توانست جایزه خرس نقره ای آلفرد بائور را در جشنواره دریافت کند، به عنوان نماینده کشور آلمان به نود و دومین دوره اسکار فرستاده شد.

فیلم «خرابکار سیستم» داستان یک دختر ۹ ساله سرکش با بازی هلنا زنگل است که توسط سرویس های محافظت از کودکان کشور آلمان به عنوان فرد خرابکار سیستم شناخته شده است.

کینئو فیلم پروداکشنز و ویدمن بروس به همراهی اوما اینگ فیلم و ZDF این فیلم را تهیه کرده اند. کمپانی بتا سینما نیز حقوق پخش فیلم را در سراسر جهان بدست آورده است. پیش از این نیز حقوق پخش فیلم در بریتانیا توسط کمپانی ۶۰۶ دیستریبیوشن خریداری شده بود.

انتخاب فیلم منتخب آلمان برای اسکار توسط یک هیات مستقل در سینمای این کشور انجام شد. فیلم «خرابکار سیستم» از میان هفت فیلمی که برای شرکت در اسکار امسال در نظر گرفته شده بودند، انتخاب شد.

آلمان تا به امروز نهمین کشوری است که نماینده خود را برای شرکت در بخش بهترین فیلم بین المللی جوایز اسکار معرفی کرده است.

بخش اسکار بین المللی همان بخشی است که پیش از این با نام بخش فیلم غیرانگلیسی زبان شناخته می شد، فیلم «رُما» به کارگردانی آلفونسو کوارون آخرین برنده جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان تا به امروز بوده است.

مراسم نود و دومین دوره جوایز اسکار ۹ فوریه ۲۰۲۰ در شهر لس آنجلس برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.