یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

روی آنتن شبکه چهار؛

«مرد عاشقانه ها» را در مجموعه حکایت دل ببینید

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: مستند «مرد عاشقانه ها» با روایتی از زندگی داود فتحعلی‌بیگی، بازیگر، پژوهشگر، نویسنده و کارگردان نمایش‌های آیینی و سنتی روی آنتن شبکه چهار می رود.

به گزارش سینماپرس، مستند «مرد عاشقانه ها» عنوان قسمت جدید از مجموعه «حکایت دل» است که به معرفی استاد داود فتحعلی‌بیگی می‌پردازد. این مستند ۳ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

داود فتحعلی بیگی متولد دانش‌آموخته مقطع کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او علاوه بر کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و پژوهشگری، مدرس دانشگاه است. فتحعلی‌بیگی از جمله فعالان عرصه هنرهای نمایشی است و در سال ۱۳۸۰ موفق به دریافت مدرک درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. فتحعلی بیگی برنده دیپلم افتخار نمایشنامه‌نویسی مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره عروسکی تهران در سال ۱۳۸۷ است و مدیریت تالار محراب از ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۴ و مدیریت اداره تئاتر از ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ را بر عهده داشته است. وی عضو و رئیس هیئت مدیره انجمن تعزیه ایران از سال  ۱۳۸۴ تا به حال است و نمایش‌هایش در جشنواره‌های معتبر جهانی از جمله جشنواره عروسکی زاگرب در سال ۱۳۶۹ و در جشنواره‌های آوینیون، پارما و آریوانودلاماره ایتالیا دارای رتبه‌های برتر شده است.

«حکایت دل» به تهیه کنندگی علیرضا حسینی و کارگردانی بیژن شکرریز، در قالب ۲۰ قسمت مستند از زندگینامه، پرتره علمی و حرفه‌ای اساتید فاخر و مشاهیر معاصر کشور، یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این مجموعه برای اولین بار از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود و روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.