یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹

کاوه سجادی حسینی مطرح کرد:

«بی‌سر» آماده حضور در جشنواره ملی فیلم فجر شد

فیلم بی سر

سینماپرس: کاوه سجادی حسینی از مبهم بودن ساخت «کمدی» و پایان مراحل فنی فیلم «بی سر» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم سینمایی «کمدی» که به تازگی پروانه ساخت آن به تهیه کنندگی بیژن امکانیان صادر شده است درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم به صبا عنوان کرد: تاکنون اتفاقی برای این فیلم نیفتاده است و هنوز تیم تهیه نتوانسته سرمایه گذاری برای تولید فیلم پیدا کند.

وی ادامه داد: من هم در انتظارم که ببینیم چه زمانی می توانیم این فیلم را کلید بزنیم.

سجادی حسینی با اشاره به اینکه «کمدی» فیلمنامه خوبی دارد و بازیگرمحور است، گفت: این فیلم فضای کمدی ژانر دارد و در ژانر حرکت می کند و فیلمی نیست که بخواهد برای خنده گرفتن از مخاطب دست به هر کاری بزند.

سجادی حسینی که کارگردانی فیلم سینمایی «بی سر» را هم برعهده دارد، درباره آخرین وضعیت این فیلم تصریح کرد: درحال حاضر مراحل فنی فیلم به پایان رسیده است و در انتظار پر کردن فرم سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر هستیم.

این کارگردان سینما در پایان با اشاره به اینکه «بی سر» مراحل پخش جهانی خود را هم سپری می کند، عنوان کرد: دوست دارم اولین نمایش فیلم در ایران در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد. «بی سر» فیلمی مستقل است که با شرایط سخت ساخته شده است و نسبت به فیلم های دیگر من قصه‌گوتر بوده و بازی های درخشانی در آن وجود دارد.

«بی‌سر» سومین فیلم کاوه سجادی حسینی پس از فیلم‌های «شب، بیرون» و «بوفالو» است.

الهام کردا و مهدی کوشکی بازیگران اصلی «بی‌سر» هستند.

در خلاصه داستان «بی‌سر» آمده است: «چرا می خوای بکشیش؟ اون اندازه یه بچه دو ساله می فهمه!»

رویا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی و روح الله و سمیرا برادری تهیه کنندگان «بی‌سر» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.