سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

در سریالی به نام «بانوی نخست»؛

چه کسی نقش همسر اوباما را بازی می‌کند؟

میشل اوباما

سینماپرس: وایولا دیویس بازیگر برنده اسکار فیلم «حصار ها» در سریال «بانوی نخست» نقش همسر باراک اوباما را ایفا خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، عادلانه است که بگوییم نقش بعدی تلویزیونی ویولا دیویس کاملا پرفشار است.

این بازیگر طی قرار دادی نقش بانوی اول سابق آمریکا، میشل اوباما را در سریالی به نام «بانوی نخست» که توسط شو تایم در حال ساخت است نقش آفرینی می‌کند. این شبکه برای این سریال درام که هر قسمت آن یک ساعت خواهد بود آرون کولی رمان نویس را برای نوشتن فیلم نامه و همچنین تهیه کنندگی اجرایی به خدمت گرفته است.

این سریال زندگی شخصی و سیاسی بانوهای اول آمریکا در طول تاریخ را روایت می‌کند که فصل اول آن بر روی الینور روزولت، بتی فورد و میشل اوباما تمرکز دارد. این سریال دوربین خود را بر روی قسمت «بال شرقی» از ساختمان کاخ سفید می‌برد، جایی که بسیاری از تصمیات مهم و تغییرات از دیدگاه‌ها دور مانده است. این سریال از شبکه تلویزیونی شو تایم و لاینزگیت پخش خواهد شد.

شخصیت میشل اوباما پیش از این در فیلم سینمایی «جنوب به همراه تو» توسط تیکا سامپتر در سال ۲۰۱۶ بازی شده بود، اما تاکنون این اتفاق در یک سریال رخ نداده است.

تقویم تلویزیونی دیویس بعد از پایان سریال «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» پس از ۶ فصل و ۵ سال رو به خلوت شدن است؛ ویولا دیویس سابقه بردن جایزه اسکار را با فیلم سینمایی «حصار ها» با بازی دنزل واشنگتن را دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.