چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

علیرضا نجف‌زاده؛

کارگردان «زوج و فرد» فیلمی تراژیک می‌سازد

زوج و فرد

سینماپرس: علیرضا نجف‌زاده که پیش از این «زوج یا فرد» را ساخته بود قرار است سراغ قصه‌هایی برود که هر دو از فیلمنامه‌هایی تراژیک و ملودرام برخوردار است.

به گزارش سینماپرس، علیرضا نجف‌زاده کارگردان جوانی که در اولین تجربه سریال‌سازی مستقل خود در نوروز ۹۸ «زوج یا فرد» را روانه آنتن شبکه سه کرد و این روزها در تدارک ساخت سریال دوم خود است، در این باره به مهر گفت: بعد از «زوج یا فرد» پیشنهادهای زیادی برای کارگردانی داشتم اما فیلمنامه‌هایی که به من پیشنهاد می‌شد خوب نبودند.

وی با اشاره به دو سریال که فیلمنامه‌شان با نظر او در حال نگارش است، بیان کرد: این روزها فیلمنامه دو سریال یکی برای شبکه نمایش خانگی و دیگری برای تلویزیون نوشته می‌شود که تحقیق و نگارش آن‌ها با نظر من جلو می‌رود و از بین این دو تصمیم خواهم گرفت که کدام را بسازم.  

کارگردان «زوج یا فرد» که اولین سریالش فضایی طنز داشت، ادامه داد: سریال شبکه نمایش خانگی یک ملودرام اجتماعی است. پروژه تلویزیونی هم یک قصه تراژیک دارد البته من دنبال قصه خوب هستم وحال و هوای آن فرقی نمی‌کند هرچند ساخت طنز کار سختی است.

وی درباره فیلمنامه تراژیکی که برای تلویزیون دارد، اظهار کرد: بابک احمدی مقدم این قصه را می‌نویسد و حدود یک تا یک ماه و نیم دیگر نگارش فیلمنامه آن به پایان می‌رسد.

نجف‌زاده در پایان درباره قصه‌های مشابه در سریال‌های تلویزیونی توضیح داد: من در این مدت چند پیشنهاد داشتم که به دلیل همین که قبلا کارهایی مشابه این قصه‌ها ساخته شده بود از کارگردانی آثار منصرف شدم. متاسفانه موضوعات خیلی از روی هم کپی می‌شود و در هر دوره ای قصه هایی باب می‌شود که عده‌ای سمت آن‌ها می‌روند. شخصاً علاقه‌ای به این جنس کپی‌برداری‌ها ندارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.