جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به کارگردانی فلورا سام؛

سریال «مرضیه» از فردا شب روی آنتن می رود

سریال مرضیه

سینماپرس: پخش سریال محرمی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی از شنبه ۲۳ شهریوردر شبکه دو آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سریال «مرضیه» ملودارمی خانوادگی است و  محور داستانی آن پیرامون مساله مهم انتخاب است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می شود و انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و …»

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه چهره خلیلی، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، شیوا خسرومهر، نیلوفر شهیدی و … بازیگرانی هستند که در این مجموعه ۱۵ قسمتی به ایفای نقش می پردازند.

بخشی از عوامل این سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: حسین بنایی یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی.

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و خلاصه هفتگی آن پنجشنبه‌ها همین ساعت پخش خواهد شد. علاقمندان به سریال‌های تلویزیونی بازپخش این سریال را در ساعت‌های ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۱:۳۰ بامداد روز بعد می‌توانند مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.