جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹

کار بیشتر یا افزایش فالوئر؟

دلیل هتاکی برخی بازیگران چیست؟

سلبریتی‌ها

سینماپرس: برخی بازیگرانی که چندماهی از جلد روزنامه‌ها و صدراخبار دور می‌شوند دست به انتشار مطالب توهین آمیز می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، هر از چندگاهی مطلب عجیبی از سوی یکی از هنرپیشه‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که فضای مجازی را داغ می‌کند؛ مطالبی دوپهلو که عمدتا جان‌مایه آن‌ها توهین به ارزش‌ها و مقدسات است.
بارشد شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی این اتفاق خیلی راحت‌تر و با وسعت بیشتر رخ می‌دهد. در آخرین مورد می‌توان به توهین صبا کمالی بازیگری که کار خودش را با سریال پس از باران آغاز کرد اشاره کرد. کمالی به تازگی و همزمان با عاشورای حسینی در دفاع از «دخترآبی» دختری که خودسوزی کرده بود، مطلبی را منتشر کرد که توهین به امام حسین(ع) محسوب می‌شود.

صبا کمالی پس از این متن توهین آمیز که واکنش‌های شدید کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، مردم را به کج‌فهمی متهم کرد و مطلب منتشر شده در اینستاگرامش را پاک کرد. پس از مدتی دستور بازداشت این بازیگر هتاک هم منتشر شد.

اما نگاهی به کارنامه بازیگرانی مانند صباکمالی نشان می‌دهد که دورافتادن این افراد از عرصه بازیگری می‌تواند دلیل چنین اظهارنظرات شاذی باشد، به اعتقاد کارشناسان چنین افرادی که چند سالی است به حاشیه رفتند از این طریق به دنبال بر سر زبان انداختن خودشان و یا افزایش فالوئر هستند.


صبا کمالی متولد ۱۳۵۵ بعد از بازی در فیلم کیف انگلیسی، در چندین سریال دیگر از جمله آینه‌های نشکن (۱۳۸۷)، کلانتر (۱۳۸۸) و روزگار قریب (در یک نقش مکمل) بازی کرد و پس از آن جزء ایفای نقش فرعی در یکی دو اثر سینمایی دیگر، در مجموعه دیگر بازی نکرد.

البته هستند بازیگرانی که علی‌رغم بازی نکردن در هیچ اثر سینمایی و تلویزیونی در سال‌های اخیر، به هردستاویزی برای مطرح کردن دوباره خود چنگ نزدند. روزنامه جام‌جم نیز چند هفته پیش گزارشی از بازیگرانی که فراموش شده منتشر کرد که بخشی از این گزارش به صبا کمالی هم اشاره کرده بود.

*فارس پلاس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.