شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

اکبر منصورفلاح توضیح داد؛

ماجرای فیلمی که «خرها» از نامش حذف شد

فیلم سینمایی «خرها آدم نمی‌شوند»

سینماپرس: اکبر منصورفلاح در تدارک اکران فیلم «آدم نمی شوند» با نام قبلی «خرها آدم نمی شوند» برای گروه سنی کودک است.

به گزارش سینماپرس، اکبر منصورفلاح نویسنده و کارگردان که به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «آدم نمی شوند» را گرفته استدرباره زمان اکران فیلمش به صبا بیان کرد: من به عنوان کارگردان راغب هستم فیلم پس از ماه صفر اکران شود ولی تصمیم نهایی را تهیه کننده و پخش کننده می گیرند.

وی با اشاره به انصراف فیلم از حضور در سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به دلیل برخی ناملایمات، به تغییر نام فیلمش برای دریافت مجوز اکران اشاره کرد و گفت: نام فیلم ما پیش از این «خرها آدم نمی شوند» بود که درنهایت با این نام مجوز اکران ندادند و ما نگران بودیم «آدم نمی شوند» هم مورد تایید نباشد که خوشبختانه مشکلی پیش نیامد.

به گفته این کارگردان، پیش از این خبرها و تبلیغات فیلم با نام «خرها آدم نمی شوند» انجام شده بود ولی برای زمان اکران اسم فیلم تغییر کرده ولی در عکس ها و پوستر ارجاعی به موضوع فیلم داده می شود.

وی که پیش از این سابقه کارگردانی چندین سریال را داشته است، افزود: «خرها آدم نمی شوند» اسم جذابی برای یک کار کودک بود و می توانست مخاطب را کنجکاو کند ولی درنهایت مجوز با نام دیگری صادر شد. فکر می کنم این فیلم با فضای متفاوتی که دارد بتواند هنگام اکران ارتباط درستی با گروه سنی کودک برقرار کند.

منصور فلاح در بخش دیگر صحبت هایش به نگارش یک فیلمنامه دیگر برای کودکان اشاره کرد و گفت: یک کار فانتزی درباره شبکه های اجتماعی در ژانر کودک می نویسم که امیدوارم با جذب تهیه کننده و سرمایه گذار به تولید هم برسد.

این نویسنده و کارگردان از نگارش یک فیلمنامه برای گروه سنی بزرگسال نیز اینگونه خبر داد: فیلمنامه «این مال کیه؟» را نوشته ام در صورت قطعی شدن مذاکرات با سرمایه گذار آن را جلوی دوربین می برم. این فیلمنامه یک کمدی اجتماعی درباره آدمی است که به اشتباه اعضای بدنش را به افرادی داده اند!

وی در پایان گفت: با برخی بازیگران صحبت های اولیه شده ولی هنوز کار وارد مرحله اجرایی نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.