شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

علی دارابی خبر داد؛

ستاد جشنواره تولیدات صداوسیمای استان ها آغاز به کار کرد

ستاد جشنواره تولیدات صداوسیمای استان ها

سینماپرس: ستاد بیست و سومین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها با حضور معاون امور استان های صدا و سیما در اردبیل راه اندازی شد.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی در جلسه شورای مدیران صدا و سیمای مرکز استان، از آغاز به کار ستاد بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان های رسانه ملی در اردبیل خبر داد و بیان کرد: با استفاده از همه ظرفیت ها به ویژه تعامل خوب و سازنده صدا و سیمای مرکز اردبیل با مسئولان استانی و تصویر خوب و شفاف صدا و سیمای مرکز اردبیل در کشور باید سریعا هماهنگی های لازم انجام و مقدمات برگزاری جشنواره خوب و درخور رسانه ملی فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه محوری و برندسازی، معرفی مشاهیر و مفاخر استان در حوزه های مختلف و تلاش برای تولید برنامه های مشترک با کشور های همسایه در حوزه صدا اظهار کرد: تولید سریال  «شاه اسماعیل صفوی»  از مهمترین برنامه های رسانه ملی است که تعامل و مشارکت استان در تحقق این امر مهم و ضروری است.

دارابی در بخش دیگری از سخنان خود، سوز و گداز و حماسی بودن را از ویژگی های عزاداری اردبیلی ها به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی ذکر کرد و گفت: تجمع تاسوعای حسینی به عنوان برند اردبیلی ها در کشور شناخته شده است که برای تقویت اثرگذاری این امر باید از سخنان و چهره های مفاخر استان استفاده شده و زبان محلی در خدمت زبان ملی قرار گیرد.

معاون امور استان های رسانه ملی از تلاش برای حضور و مشارکت گسترده آحاد مختلف مردم در مناسبت های سال جاری از جمله پیاده روی اربعین حسینی، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس در اسفند ماه به عنوان مهمترین رسالت رسانه ملی یاد کرد و یادآور شد: سیاست رسانه ملی در برگزاری انتخابات، سیاست بی طرفی است و باید زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم.

در این نشست، همچنین علی ملااحمدی مدیرکل صداوسیمای مرکز استان ضمن ارایه گزارش از عملکرد صدا و سیمای مرکز استان در حضور ۲۲ ماهه خود در اردبیل، از انجام برنامه ریزی ها و تدابیر لازم برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان های رسانه ملی در اردبیل خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی های رسانه ملی، صداوسیمای مرکز اردبیل به عنوان دومین استان پر مخاطب کشور شناخته شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اعلام این خبر که در بخش فنی ۵ ایستگاه قوی تلویزیونی و رادیویی و ۱۰ ایستگاه متوسط راه اندازی شده است، اظهار کرد: از ۱۷۰ ایستگاه فنی صدا و سیمای مرکز استان ۱۲۰ ایستگاه را تبدیل به دیجیتال کرده ایم و در حال حاضر شاهد پوشش ۹۷ درصدی هستیم.

در پایان این مراسم از معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز استان اردبیل که در جشنواره تولیدات مراکز استان ها در استان خراسان شمالی جایزه دریافت کرده بودند، تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.