یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

در پی پرداخت رشوه؛

بازیگر مشهور هالیوود به زندان محکوم شد

فیلیسیتی هافمن

سینماپرس: فیلیسیتی در پرونده رشوه دادن برای ورود فرزندان به دانشگاه به دو هفته زندان محکوم شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از گاردین، فیلیسیتی هافمن در پی پرداخت رشوه ۱۵ هزار دلاری برای درست کردن تست‌های نادرست دخترش در تست ورود به دانشگاه، به ۱۴ روز زندان محکوم شد.

هافمن ۵۶ ساله که در سریال تلویزیونی «کدبانوی‌های وا مانده» بازی کرده و سابقه برنده شدن جایزه گلدن گلوب را نیز دارد. علاوه بر حکم زندان ۱۴ روزه، دادگاه او را به ۲۵۰ ساعت کار در زمینه خدمات اجتماعی محکوم کرده است و به مدت یک سال نیز تحت مراقبت خواهد بود.

هافمن یکی از ۳۳ والدین ثروتمند و بانفوذی است که در تقلب سراسری ورود به چند دانشگاه معتبر آمریکا نقش داشته است. این افراد، ۲۵ میلیون دلار رشوه دادند تا فرزندانشان به دانشگاه‌های معتبری، چون «ییل» و «جرج تاون» وارد شوند.

او که پیش از این در ماه آوریل به جرم خود اعتراف کرده بود، قبل از این دادگاه نیز بابت رفتارش بارها عذرخواهی کرده است و هفته پیش نیز در نامه‌ای به دادگاه اعلام کرده بود که ترس وارد نشدن به دانشگاه او را گیج و وادار به این کار کرده است.

فلیسیتی هافمن نخستین شخصی بود که در این پرونده محکوم شده است. لوری لافلین نیز دیگر بازیگری است که در این پرونده تقلب شرکت داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.