یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

سوگل خلیق مطرح کرد:

به دلیل تبلیغات کم «در سکوت» آن طور که باید دیده نشده است

سوگل خلیق در نشست خبری فیلم سینمایی«دو»

سینماپرس: سوگل خلیق درباره تجربه بازی در فیلم «در سکوت» و فعالیت جدید خود توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش سینماپرس، سوگل خلیق بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر که در حال حاضر فیلم «در سکوت» به کارگردانی ژرژ هاشم زاده با بازی او در گروه «هنر و تجربه» روی پرده است درباره نقش خود در این فیلم به صبا عنوان کرد: ستاره دختری است که طی سالیان زیاد فکر می کرده مادرش فوت شده اما مادر او تمام این سال ها زنده بوده است. روبه رو شدن با این واقعیت در آن سن و سالی که ستاره فیلم «در سکوت» دارد خیلی سخت است و به او ضربه بزرگی زده و کنار آمدن و پذیرفتن این مساله بسیار دشوار و گاهی اوقات نشدنی است به همین دلیل در مرحله اول پذیرش و بخششی از ستاره نمی بینیم اما در نهایت ستاره مادرش را می بخشد.

وی درباره تجربه همکاری خود با ژرژ هاشم زاده توضیح داد: بازی در این فیلم جزو تجربیات اول من بود ولی هم از نظر حرفه ای و هم از نظر محیط کلی کار، این پروژه تجربه دلچسبی برای من بود.

بازیگر سریال  «دلدار»  درباره اینکه به چه دلیل نقش ستاره را پذیرفته با وجود آنکه می دانسته این فیلم قرار است در گروه «هنر و تجربه» اکران شود و مخاطبان کمتری دارد، تشریح کرد: اگر همین الان هم دوباره این نقش به من پیشنهاد شود صد درصد آن را می پذیرم به دلیل آنکه در آن سال که این فیلم تولید شد، من کم تجربه بودم و این فیلم برای من موقعیت و فرصت ویژه‌ای بود. همه بازیگران فیلم «در سکوت» بسیار باتجربه بودند و واقعا یک شانس برای من بود که در کنار سعید پورصمیمی،  فاطمه معتمدآریا و تمام بازیگران دیگری که در این فیلم نقش آفرینی کردند، بازی کنم.

بازیگر نمایش «خروس لاری»  ادامه داد: بازی در این فیلم یک تجربه فوق العاده بود و چیزهای بسیار زیادی یاد گرفتم و اگر همین الان هم با همان شرایط و با همان عوامل پیشنهاد بازی در این فیلم را به من بدهند قطعا به هیچ چیز جز قبول کردن آن فکر نمی کنم.

این بازیگر درباره بازخوردهایی که درباره «در سکوت» گرفته است، اظهار کرد: فکر می کنم واقعا این فیلم مانند نامش در سکوت در حال اکران است و من خودم در این چند وقت خیلی منتظر بودم که فیلم اکران شود و بازخوردهای آن را بگیرم. به نظرم به دلیل تبلیغات خیلی کمی که برای این فیلم شده آن طور که باید و شاید دیده نشده است و من در این چند وقت بازخوردی نگرفته ام.

خلیق درباره فیلم کوتاه «سقف کاذب» که به تازگی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است، تشریح کرد: «سقف کاذب» یک فیلم کوتاه به نویسندگی فاطمه درباری و محسن نجفی مهری و کارگردانی محسن نجفی مهری است که اگر اشتباه نکنم هشتم یا نهم مرداد فیلمبرداری شروع شد و تقریبا ۴ روز به طول انجامید. این فیلم داستان یک زن و شوهر جوان است که یک اتفاقی برای آن ها می افتد و یک روز در یک استرس خیلی زیاد قرار می گیرند.

وی در پایان درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: احتمال دارد آبان ماه سر اجرای یک نمایشی بروم اما هنوز حضور من قطعی نیست.

سوگل خلیق در حال حاضر خودش را برای بازی در سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود، آماده می کند که اولین تجربه حضور او در شبکه نمایش خانگی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.