یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

کمند امیرسلیمانی :

هر بازیگر در دورانی پیشنهادهایش در سینما بیشتر و در ادامه کم رنگ‌تر می‌شود

کمند امیرسلیمانی در رونمایی از مستند فیلموگرافی گوهر خیراندیش

سینماپرس: کمند امیرسلیمانی از اتمام بازی اش در سریال «ملکوان» شبکه آی فیلم خبر داد.

به گزارش سینماپرس، کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره کار جدیدش چنین به صبا اطلاع رسانی کرد: چند روز است بازی در سریال «ملکوان» را به پایان رسانده‌ام. این سریال ۳۰ قسمتی، مجموعه‌ای به کارگردانی احمد معظمی و قرار است از شبکه آی فیلم پخش شود.

وی افزود: «ملکوان» تنها کاری است که در ماه‌های اخیر جلوی دوربین آن بوده‌ام، البته دو سریال «دلدار» و «گاندو» از کارهایم در سال جاری بوده است که چند ماهی از پخش آنها می گذرد.

این بازیگر درباره چرایی کم کاری خود و کیفیت فیلمنامه‌ها گفت: قبول دارم شاید برخی از سناریوها کیفیت، آثار گذشته را نداشته باشد، اما به شخصه از آن دست بازیگران هستم که در کمال خوش شانسی کارهایی را که پیشنهاد می شود دوست دارم و کیفیت آنها نیز مقبول نظرم است.

امیرسلیمانی درباره حضورش کم رنگش در سینما هم تصریح کرد: من چندان با عنوان‌هایی چون مافیا در سینما موافق نیستم، چون زمانی هم بود که من زیاد جلوی دوربین سینما بود و همین حرف ها نیز وجود داشت، پس نباید به محض اینکه حضورمان در سینما کم رنگ می‌شود به مافیا ربط دهیم، بلکه باید گفت هر بازیگر دورانی دارد که در آن هنگام پیشنهادهایش در سینما بیشتر و در ادامه کم رنگ‌تر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.