سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

سه روز کارگاهی فشرده؛

برنامه کارگاه‌های آموزشی رویازی۲ اعلام شد

 نخستین رویداد پیچینگ انیمیشن ایران با عنوان «رویازی»

سینماپرس:دوره های آموزشی رویازی۲ طبق برنامه از قبل تعیین شده در هفته دوم مهر ماه با حضور چهار استاد خارجی و چهار استاد داخلی برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، طبق اعلام شورای اجرایی رویداد رویازی، دوره‌های آموزشی تخصصی عنوان شده در بسته‌های حمایتی این رویداد همانند سال گذشته با حضور اساتید داخلی و خارجی در هفته دوم مهر ماه برگزار خواهد شد. این کارگاه‌ها از ۷ الی ۱۰ مهر ماه برگزار می‌شود و تمامی شرکت کنندگان رویازی که تا پایان مهلت تعیین شده ثبت نام خود را در سایت رویازی کامل کرده باشند، برای حضور در کارگاه‌ها دعوت می‌شوند.

دیمیتری یاکونین (Dmitry Yakunin) تهیه کننده و مدیر اجرایی مرکز جوانان اتحادیه سینماگران روسیه، کارگاه آموزش جامع پیچ و استراتژی‌های مرتبط با ارائه طرح را برگزار می‌کند.

الکساندر میرگُرُدسکی (Alexander Mirgorodskiy) تهیه کننده و سازنده انیمیشن، تجزیه و تحلیل اقتصادی هزینه‌های تولید انیمیشن را ارائه می‌کند.

ایلنا چیستیاکووا (Elena Chistiakova) استاد MBA و مربی آموزش تجارت، اصول و مبانی مذاکره و برگزاری جلسات تخصصی را آموزش می‌دهد.

اسوتلانا بوخاروا (Svetlana Bukharaeva) متخصص اقتصاد انیمیشن، درباره کپی رایت، مالکیت معنوی و توزیع تولیدات رسانه‌ای از دیدگاه حقوقی صحبت می‌کند.

دکتر محسن اکبری، وکلیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، به مسئله مالکیت معنوی در قوانین و مقررات ایران می‌پردازد.

دکتر عباس ایمانی، کارشناس رسمی دادگستری در رشته تألیفات (کپی رایت) مالکیت معنوی در رویه قضائی را مرور می‌کند.

مریم نقیبی، کارشناس امور بینالملل و بازارهای جهانی، مبحث انیمیشن در بازارهای بینالمللی را ارائه می‌کند و دکتر محمدمهدی ایزدخواه، مدرس مدیریت و کارآفرینی در دانشگاه علامه طباطبایی نیز در زمینه تجاری سازی انیمیشن، صحبت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.