چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

علی پاکدامن مطرح کرد:

«پسران عزیز» آخرین مرحله پیش تولید را طی می‌کند

فیلم پسران عزیز

سینماپرس: به گفته تهیه کننده سریال «پسران عزیز»، در این مجموعه از استعدادهای جوان بازیگری نیز استفاده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، علی پاکدامن تهیه کننده «پسران عزیز» با اعلام اینکه این سریال همچنان در مرحله پیش تولید به سر می برد، درباره جزییات ساخت به صبا بیان کرد: مجموعه «پسران عزیز» آخرین مراحل پیش تولید خود را سپری می کند و دلیل این تعویق کوتاهی که در جریان تولید صورت گرفت، تلاش گروه برای غنای بیشتر فیلمنامه و تکمیل روند انتخاب بازیگران است.

وی تاکید کرد: ضمن اینکه ما تصمیم گرفتیم برای بسیاری از نقش های این مجموعه از استعدادهای جوان بازیگری بهره ببریم و صرفاً تکیه به بازیگران حرفه ای نداشته باشیم. بر همین اساس گروه ۱۹- ۲۰ نفره ای زیر نظر سیروس اسنقی در دوره آموزشی فشرده ای که حدود ۱۵۰ ساعت زمان برد، شرکت کردند و می توانم این نوید را بدهم که از دل این جمع، تعدادی از  بازیگران آینده سینما و تلویزیون به جامعه هنری و مخاطبان معرفی خواهند شد که بی تردید بینندگان غافلگیر می شوند.

مشاور هنری و رسانه ای معاونت اجتماعی سپاه محمد (ص) در ادامه عنوان کرد: در واقع ما درصدد هستیم در کنار بازیگران حرفه ای، به این استعدادها در عرصه بازیگری هم برای ظهور توانایی هایشان فرصتی بدهیم تا دیده شوند. معتقدم سینما و تلویزیون ما امروز به شدت از ناحیه کمبود چهره های مستعد و تازه نفس رنج می برد و اگر فکری برای این مساله نشود، طولی نمی کشد که دور تسلسل تکراری چند بازیگر محدود موجب ایجاد دلزدگی برای تماشاگران بشود.

تهیه کننده «پسران عزیز» ادامه داد: سریال سازان و سینماگران وظیفه و تعهد دارند تا بستر مناسب و سالمی را برای ورود چهره های باانگیزه و قوی در عرصه بازیگری فراهم کنند که امیدواریم در سریال «پسران عزیز» بتوانیم بخشی از این خلأ را بپوشانیم.

به گفته پاکدامن، این مجموعه درام اجتماعی و خانوادگی با پیوستن چند بازیگر اصلی دیگر به زودی به کارگردانی و نویسندگی مسعود رشیدی جلوی دوربین خواهد رفت.

وی در پایان مطرح کرد: در این مجموعه از منظر تازه و غافلگیر کننده ای به معضلات پنهان و آشکار اجتماعی پرداخته خواهد شد که در نوع خود برای تماشاگران تلویزیون جذاب خواهد بود.

«پسران عزیز» با روایت یک قصه چند لایه، به آسیب شناسی معضلات امروز جامعه می پردازد و حدود ۲۰ قسمت دارد و در لوکیشن های تهران و شمال تصویربرداری خواهد شد.

علی پاکدامن پیش از این سریال «آوای پارسی» و فیلم های «طیب»، «مهمان ویژه» و … را تهیه کرده است.

سپیده خداوردی، یوسف مرادیان، نگین صدق گویا، جعفر دهقان، مینا نوروزی، رامین راستاد، زهره صفوی، امیر علی پاکدامن و مهدی میامی از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.