چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

رقابت جنایی‌ها در پاییز؛

اکران فیلم‌های جدید آغاز شد

کروکودیل_ شاه‌کش_ کلوپ همسران_ مردی بدون سایه

سینماپرس: از امروز ۴ فیلم جدید سینمایی وارد گود رقابت می‌شوند که در میان آنان ۳ فیلم در گونه حادثه‌ای و جنایی قرار دارند.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های سینمایی جدید از امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور وارد اکران می‌شود. اما نام و داستان این فیلم‌های سینمایی چیست و درباره چه موضوعاتی هستند؟

یک جنایی تازه وارد

فیلم سینمایی «شاه‌کش» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی عباس نادران در گروه سینمایی آستارا از امروز در سینماهای کشور اکران می‌شود، این فیلم دومین اثر سینمایی «وحید امیرخانی» بعد از «در مدت معلوم» است. تولید «شاه‌کش» در سال ۹۶ به پایان رسید و بعد از ۲ سال روانه سینماها شد.

در این اثر سینمایی بازیگرانی چون مهناز افشار، هادی حجازی‌فر، مهدی کوشکی، علی‌رضا کمالی، فرید سجادی حسینی، پیمان مقدمی و مجید صالحی حضور دارند.

در خلاصه داستان «شاه‌کش» آمده است «گوزن قرمز از پشت صخره یخ‌زده، نگاهی به مرد شکارچی که سیگاری دود می‌کند، می‌اندازد؛ گرگ، مچاله از سرما سرفه‌ای می‌کند؛ گوزنِ قرمز: می‌خواد چی کار کنه؟ گرگ: نمی‌دونه می‌خواد چی کار کنه؛ گوزنِ قرمز: اینا که نمی‌دونن می‌خوان چی کار کنن خطرناک‌ترن… من برمی‌گردم!»

این فیلم در رده بندی سنی سینمایی رده ۱۲+ را به خود اختصاص داده است.

سایه یک شک

«مردی بدون سایه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی‌رضا رئیسیان در گروه سینمایی فرهنگ اکران می‌شود، این فیلم هفتمین اثر سینمایی رئیسیان است، این کارگردان پیش از این و در سال ۱۳۹۳ فیلم سینمایی «دوران عاشقی» را ساخته بود، در این فیلم نیز همانند اکثر آثاری که تا به امروز ساخته است، لیلا حاتمی به عنوان بازیگر حضور دارد.

لیلا حاتمی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، علی مصفا، نادر فلاح، گوهر خیراندیش و نسیم ادبی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ماهان کوشیار درگیر ساخت فیلمی درباره قتل‌های زنجیره‌ای است که زندگی خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

این فیلم در رده‌بندی سنی سینمایی رده ۱۲+ را به خود اختصاص داده است.

دورهمی همسران

«کلوپ همسران» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ زاده در گروه سینمایی ایران نمایش داده می‌شود. «کلوپ همسران» بیست و نهمین فیلم این کارگردان است؛ آخرین فیلمی که از صباغ زاده در سینماهای کشور اکران شد «خانه کاغذی» در سال ۱۳۹۵ است.

محمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور، رضا بنفشه‌خواه و گوهر خیراندیش از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

فیلم، داستان سه مرد است که در اجتماع از موقعیت عالی و قدرت و اقتدار برخوردارند، اما در منزل از همسران خود به شدت حساب می‌برند تا اینکه روزی، گیرکردن این سه مرد در آسانسور با یک خانم غریبه، سرآغاز فرار از دست همسرانشان می‌شود که به کمک یک گروگانگیر به جزیره کیش پناه می‌برند.

این فیلم در رده‌بندی سنی سینمایی رده ۱۵+ را به خود اختصاص داده است.

هیجان جوانی

«کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی عزت‌اله جامعی ندوشن در گروه آزادی به نمایش گذاشته می‌شود. در این فیلم بازیگرانی چون کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، علی‌رضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد و رامتین خداپناهی حضور دارند.

این فیلم که یک فیلم با فضایی حادثه‌ای است، داستان چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه بدست بیاورند، اما …

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.