چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

دنیای هالیوود؛

دشمنی ۳۰ ساله رابرت دنیرو با یک بازیگرافشا شد!

رابرت دنیرو

سینماپرس: میکی رورک بازیگر 67 ساله می گوید رابرت دنیرو مانع بازی او در فیلم مارتین اسکورسیزی شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از میرر، میکی رورک ستاره فیلم «کشتی گیر» در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که رابرت دنیرو بازیگر افسانه ای هالیوود یک دشمنی ۳۰ ساله پنهان با وی دارد و همچنین مدعی شد ستاره «رفقای خوب» مانع بازی او در فیلمی از اسکورسیزی شده است.

رورک ادعا کرده اسکورسیزی پیشنهاد بازی در فیلمی با حضور آل پاچینو، جو پشی و رابرت دنیرو را که احتمالا همین فیلم «مرد ایرلندی» است به او داده است. با این حال این بازیگر نامزد جایزه اسکار می گوید سرپرست گروه بازیگری فیلم به مدیر برنامه هایش گفته رابرت دنیرو حاضر نیست در فیلمی با او بازی کند.

ستاره خوش سیمای دهه ۸۰ میلادی هالیوود از این موضوع ابراز ناراحتی کرده و می گوید: واقعا ناراحت شدم چون به این پول احتیاج داشتم.

رورک این گفته ها را در مصاحبه با یک برنامه ایتالیایی بیان کرد. او در این مصاحبه از اینکه نتوانسته در فیلم اسکورسیزی بازی کند، عصبانی بود. رورک علت ناراحتی رابرت دنیرو از خودش را به بازی مشترکشان در فیلم «قلب فرشته» در سال ۱۹۸۷ مربوط دانست و گفت: در فیلم «قلب فرشته» اصرار داشتم خودم و دنیرو پشت صحنه ارتباطی نداشته باشیم. برای اینکه فکر می کردم به منظور برقراری ارتباط با شخصیت هایمان با هم گفتگویی نداشته باشیم بهتر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.