جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

برداشت نادرست از اظهارات کارگردان؛

تاد فیلیپس خبر ساخت ادامه «جوکر» را تکذیب کرد

جوکر*

سینماپرس: تاد فیلیپس کارگردان فیلم «جوکر» گفت از حرفش بد برداشت شده و ساخت ادامه‌ای بر «جوکر» اصلا مطرح نیست.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندی وایر؛ تاد فیلیپس درباره ادامه فیلمی که از شخصیت یک کتاب مصور ساخته گفت: ما همیشه برای یک فیلم کار می‌کنیم. همین.

استقبال از «جوکر» در جشنواره‌های فیلم پاییز آنقدر زیاد بود که بلافاصله احتمال ساخت ادامه آن مطرح شد، اما حالا تاد فیلیپس که هم کارگردان و هم از نویسندگان فیلمنامه بوده جلو آمده تا به همه شایعات در این باره خاتمه بدهد.

شایعه ادامه یافتن «جوکر» در پایان آگوست و از مصاحبه‌ای با خود فیلیپس شروع شد که وی گفت:  اگر خواکین فینیکس و استودیوی برادران وارنر علاقه‌ نشان دهند، او مخالفتی ندارد اما فیلیپس حالا در مصاحبه‌ای با IGN گفته است که حرف‌هایش از نظر تئوری بوده و برنامه‌ای برای ساخت «جوکر ۲» وجود ندارد.

فیلیپس گفته است: برنامه‌ای برای تولید دنباله فیلم نداریم. وی در ادامه گفت: حرف من این بود که حاضرم هر فیلمی که خواکین بخواهد بازی کند را بسازم. همین کار را هم می‌کنم اما برنامه‌ای برای ادامه این فیلم نداریم. ما همیشه به یک فیلم فکر می‌کنیم. همین.

حرفی که فیلیپس دقیقا در مصاحبه‌اش به زبان آورده بود این بود: باید یک چیز بگویم: حاضرم هر فیلمی که خواکین فینیکس بخواهد در آن بازی کند را بسازم هر روز هفته. هیچ کس مثل او نیست. اگر او بخواهد فیلمی بازی کند و اگر مردم فیلم را دوست داشته باشند و برادران وارنر هم بخواهند و بگویند، می‌دانید چه می‌شود؟ خب، حس می‌کنم می‌توانم به چیزهای واقعا عالی فکر کنم.

پیشتر فیلیپس احتمال حضور رابرت پتینسون در نقش بتمن و فینیکس در نقش جوکر در یک فیلم را در جشنواره تورنتو تکذیب کرده بود و گفته بود قطعاً چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.

«جوکر» ۴ اکتبر (۱۲ مهر ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.