جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

شایعه درگذشت اسطوره سینمای فرانسه صحت دارد؟

آلن دلون در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹

سینماپرس: آلن دلون بازیگر سرشناس سینمای فرانسه و جهان در حال پشت سر گذاشتن عوارض ناشی از سکته مغزی است و به‌رغم انتشار برخی شایعه‌ها درباره درگذشتش هنوز این خبر به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از پابلیک فرانسه، آخرین خبرها درباره آلن دلون اسطوره سینمای فرانسه که چندی پیش دچار سکته مغزی شد و بعد برای بهبود عوارض آن در سوییس بستری شد، مربوط به تصویری از دختر وی در اینستاگرام است که تصویری غمگین از خودش را در اینستاگرام به همراه چند بیت از شعر «سول» از یک گروه آمریکایی منتشر کرد.

برخی از طرفداران آلن دلون از این تصویر، این طور برداشت کرده‌اند که شاید حال اسطوره سینما خوب نباشد و دختر وی آنوشکا دارد به صورت غیرمستقیم این خبر را منتقل می‌کند.

با این حال از آن روز یعنی ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) تاکنون هیچ خبر رسمی جدیدی از حال این بازیگر سرشناس در سایت‌های فرانسوی زبان منتشر نشده است.

اوایل تابستان امسال آلن دلون دچار سکته مغزی شد و ۳ هفته در بخش‌مراقبت‌های ویژه در بیمارستانی در پاریس بستری بود و بعد به سوییس منتقل شد.

رسانه‌های فرانسوی نوشتند این اولین باری نیست که آنوشکا دلون یک پیام اسرارآمیز منتشر می‌کند که سوال‌های زیادی برمی‌انگیزاند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.