شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

بهروز نشان مطرح کرد:

دغدغه‌ علاقمندان به سینما تاریخ انقضا ندارد

فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده»

سینماپرس: بهروز نشان تهیه‌کننده فیلم مستند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی از ویژگی‌های این اثر گفت.

به گزارش سینماپرس، بهروز نشان تهیه‌کننده فیلم مستند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی درباره این فیلم به مهر گفت: یکی از ویژگی‌های این فیلم حضور در جشنواره‌های مختلف است، از همین‌رو به اتفاق محمودرضا ثانی به برنامه‌ریزی هدفمندی رسیده‌ایم. این فیلم ٩٠ دقیقه‌ای روایتی از آموزه‌های عباس کیارستمی است که باید با مخاطب‌شناسی دقیقی عرضه شود.

وی افزود: هر جشنواره‌ای جای این فیلم نیست. ما از ساخت این فیلم به دنبال هدف مشخصی هستیم که بسیاری از جشنواره‌ها انتظار ما را تامین نمی‌کنند. چند جشنواره بود که فیلم را خیلی خوب متوجه شده بودند و ایمیل زدند. اکثر این رویدادها فیلم‌های معناگرا را می‌پذیرفتند، ما هم از این اتفاق استقبال می‌کردیم. این فیلم به برکت حضور صادقانه عباس کیارستمی جلوی دوربین به خوبی راه خود را پیدا کرده است.

این تهیه‌کننده با اشاره به ساخت این اثر عنوان کرد: حقیقت این است که من پیش‌تر از این هم تجربه این کار را داشتم، نه به عنوان تهیه‌کننده که در این فیلم شاهدش هستیم، بلکه آثار بسیاری بود که با برنامه‌ریزی من ساخته شده اما این کار را واقعا دوست داشتم. فیلم ماندگاری ساخته شده است که دغدغه دارد؛ دغدغه همه علاقه‌مندان به سینما که تاریخ انقضا ندارد.

نشان ادامه داد: علاقه زیادم به عباس کیارستمی از یک طرف، اعتماد به محمودرضا ثانی از طرف دیگر و نمایش کارگاه آموزشی با تصاویری کاملا متفاوت از سوی دیگر باعث شد که انگیزه زیادی برای این فیلم داشته باشم. این را هم باید عنوان کنم که برای فعالیت خودم تقسیم‌بندی و مرزبندی خاصی قائل نیستم و چنانچه کار متفاوت و ارزشمندی پیشنهاد شود حتما انجام می‌دهم. خیلی از فیلم‌ها را دیگران هم می‌توانند تولید کنند من ترجیح می‌دهم در فیلم‌هایی با ویژگی‌های متفاوت مشارکت کنم.

وی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت‌هایش اظهار کرد: فعلا تصمیم دارم تا با تمرکز بیشتری روی این فیلم کار کنم. این فیلم مراحل زیادی دارد که باید با برنامه‌ریزی دقیقی همراه باشد؛ حضور در جشنواره‌ها، اکران عمومی و سپس برنامه‌ریزی برای همراهی کارگردان با فیلم در جای جای ایران زمین و کشورهای صاحب سینما. این اتفاق زمان زیادی را طلب می‌کند که برای خود من ارزش زیادی دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.