یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

مدیر روابط عمومی معاونت صدا:

رادیو تلاش می کند نقش موثری در راستای اعتلای فرهنگسازی مستمر تعلیم و تربیت ایفا کند

رادیو

سینماپرس: برنامه «ایرانشهر» روز اول مهر به بیان خاطراتی از دوران مدرسه می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اشاره به برنامه های متنوع و متعدد رادیو در ایام بازگشایی مدارس گفت: در طول سال تحصیلی، رادیو تلاش می کند نقش موثری در راستای اعتلای فرهنگسازی مستمر تعلیم و تربیت ایفا کند و با تجلی روح علم و دانش در جامعه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، افزایش امید و خودباوری را در جامعه رقم بزند.

وی به تعداد برنامه های رادیویی اشاره کرد و افزود: شبکه های رادیویی در مجموع با ۱۸۰ برنامه، به تعداد ۷۰عنوان و به مدت ۴۲۰۰ دقیقه به موضوع بازگشایی مدارس در سال ۹۸ می پردازند.

فاتحی بیان کرد: بر این اساس رادیو ایران با بررسی چرایی اضطراب بچه ها در اولین روزهای مدرسه، خاطرات مخاطبان، ایجاد حس همدلی و نشاط برای یاری رسانی به کودکان نیازمند به ویژه در مناطق محروم و آسیب دیده از سیل و زلزله، تقدیر از معلمان و اساتید و مربیان و ایجاد احساس انگیزه و امید برای شروع سال تحصیلی جدید برنامه های منتخب خود را روی آنتن می برد.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا گفت: «ایرانشهر» برنامه است که روز اول مهر به صورت زنده از ساعت ۱۹:۰۵ با موضوع اولین روز مدرسه و خاطرات مخاطبان به این مناسبت می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.