یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به کارگردانی امیررضا توکلی؛

نیاوران میزبان «پینوکیو، چوپان دروغگو»

نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو»

سینماپرس: نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو» به کارگردانی امیررضا توکلی از ۲۱ مهر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو» به کارگردانی امیررضا توکلی و نویسندگی کیومرث قنبریآذر از ۲۱ مهر در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پینوکیو سال‌هاست از دروغگویی دست کشیده و مسئولیت چوپانی گوسفندهای دهکده را برعهده گرفته است. روباه مکّار و گربه نره، با حقّه‌ای او را فریب داده و با وادار کردن او به دروغگویی، گوسفندهای دهکده را می‌دزدند. پینوکیو، به اشتباه خود پی می‌برد و با کمک پدر ژپتو و پری آبی‌مو، سعی می‌کند گوسفندها را پیدا کند و روباه مکّار و گربه نره را به ‌سزای کارشان‌ برساند.

عوامل نمایش «پینوکیو، چوپان دروغگو» عبارتند از کارگردان و آهنگساز: امیررضا توکلی، مشاور کارگردان: مسعود مهرابی، نویسنده: کیومرث قنبری‌آذر، ترانه سرا: سپیده دبیری، طراح گریم: حسین تبریزی، مجری گریم: مهتاب لشگری، طراح لباس: ژاله کاظمی، اجرای لباس: کتایون همتی، دکور: لیلا زمانی و طراح پوستر: فرزانه تجری.

ابوالفضل رحیم‌زاده، ریحانه فلاح، مانی اسکندری، حمید ندیمی، مژگان جعفری و امیررضا توکلی در «پینوکیو، چوپان دروغگو» به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو» از ۲۱ مهر تا ۳۰ آبان همه روزه به جز شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.