شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

پروین‌حسینی:

برگزاری جشن موسسات شبکه نمایش خانگی «مستقل»

امیر پروین حسینی در نشست خبری فیلم سینمایی«خجالت نکش»

سینماپرس: امیر پروین‌حسینی دبیر جشن انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات شبکه نمایش خانگی «آیفیک»، بیان کرد زمان برگزاری این جشن بستگی به جذب حامی مالی در بخش خصوصی دارد.

به گزارش سینماپرس، امیر پروین‌حسینی دبیر جشن شبکه نمایش خانگی «آیفیک» در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری جشن شبکه نمایش خانگی «آیفیک» گفت: این جشن قرار است صددرصد توسط بخش خصوصی و توسط انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات فیلمسازی «آیفیک» برگزار شود.

وی بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر در جذب حامی مالی برای این رویداد دچار مشکل شده‌ایم و منبع مالی که قرار بود در این زمینه ما را حمایت کند، به مشکل برخورده است و تامین بودجه برای جوایز جشنواره را به آینده موکول کرده است.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: به محض اینکه بتوانیم حامی مالی مناسبی برای جوایز پیدا کنیم، زمان برگزاری این جشنواره را اعلام می‌کنیم. برگزاری این جشنواره از اهمیت بسیاری برخوردار است و می‌تواند خلاهایی که در شبکه نمایش خانگی وجود دارد را پر کند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این جشنواره مستقل از دولت برگزار شود و به همین دلیل به دنبال منابع غیردولتی هستیم.

پروین حسینی در پایان گفت: فکر می کنم آثاری که از آخرین دوره برگزاری جشنواره فیلم «یاس» داوری نشده اند، در این جشنواره حضور پیدا کنند و مورد بررسی قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.