شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

مهاجرت آقای گزارشگر!

همه چیز در مورد پناهندگی خبرنگار صدا و سیما

صدا و سیما

سینماپرس: گزارشگر صداوسیما ضمن تکذیب شایعه مهاجرتش به لندن، اعلام کرد که با فعالیت در عرصه مستندسازی، همچنان در خدمت هموطنان خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، اسماعیل فلاح، خبرنگار صداوسیما در لندن؛ شایعات مبنب بر مهاجرتش به لندن را تکذیب کرد و در  پست اینستاگرامی‌اش نوشت: نه بازنشسته شده ام؛ نه پناهنده شده ام، نه تابعیت دارم؛ از طرف سازمان صدا و سیما مدتی مامورم. از این پس با رویکرد مجازی و مستند سازی در خدمت هموطنان عزیزم خواهم بود.

فلاح در پستی اینستاگرامی نوشت: «نخستین گزارش من برای صدا و سیما امروز در جام جم آنلاین پخش شد.  شایعه ها را شنیدم و دیدم. یاد این مثل افتادم...
یکی گفت: خسن و خسین هر سه دختران مغاویه بودند که در مدینه آنان را گرگ درید. گفتند: خسن و خسین نبود، حسن و حسین بود. هر سه نبود، هر دو بود. دختر نبود، پسر بود. مغاویه نبود معاویه بود. معاویه هم نبود علی(ع) بود. در مدینه گرگ آنها را پاره نکرد بلکه امام حسن را همسرش زهر داد، امام حسین را هم شمر ملعون تو صحرای کربلا شهید کرد. آن کسی را هم که گرگ خورد حضرت یوسف بود آن هم در مدینه نبود در راه کنعان به مصر بود آن هم نخورد بلکه برادرهاش گفتند خورد که از اصل دروغ بود!»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.