یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

ابراز ناراحتی «جرد لتو»؛

تلاش برنده اسکار برای لغو ساخت «جوکر»

جرد لتو در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹»

سینماپرس: جرد لتو بازیگر سابق نقش جوکر در فیلم سینمایی «جوخه انتحار» از جایگزین کردن واکین فینیکس در فیلم سینمایی «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس اظهار ناراحتی کرده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم جدید تاد فیلیپس که روایتی مستقل از بزرگترین شخصیت ضد بتمن است با وجود جنجال‌های فراوان مورد تحسین واقع شد و چندین رکورد را در گیشه‌های فروش به ثبت رساند.

این فیلم تا کنون صد میلیون دلار در گیشه‌های داخلی فروش داشته است و حالا عنوان شده که جرد لتو بازیگر سابق این نقش در فیلم «جوخه انتحار» از ساخت فیلم «جوکر» توسط برادران وارنر راضی نبوده است و قصد داشته قبل از آغاز مراحل ساخت فیلم، تولید آن را به نحوی لغو کند.

به گفته برخی افراد نزدیک به لتو، زمانی که این بازیگر برنده اسکار متوجه شد که این فیلم به دست تاد فیلیپس در حال ساخت است، نه تنها نارضایتی خود را به مدیر برنامه هایش در کمپانی CAA که اکنون با واکین فینیکس بازیگر فعلی جوکر همکاری می‌کند اعلام کرده بلکه او از مدیر موسیقی اش ایروینگ آزوف هم خواسته که با مدیران ارشد کمپانی برادران وارنر تماس بگیرد و آن‌ها را از ساخت فیلم جوکر منصرف کنند.

پیش از این عنوان شده بود که کمپانی برادران وارنر قول یک فیلم با محوریت شخصیت جوکر را به او داده بوده که در عوض با فیلمی با نقش آفرینی واکین فینیکس مواجه شده است.

فیلم سینمایی «جوخه انتخار» در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود و بازیگرانی مثل ویل اسمیت، مارگو رابی، وایولا دیویس و یوئل کینامن در آن نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم ۱۷۵ میلیون دلار بودجه داشت و گیشه ۷۴۶ میلیون دلاری را رقم زده بود. فیلم سینمایی «جوکر» که تنها ۵۰ میلیون دلار بودجه داشته نیز تا کنون ۶۱۹ میلیون دلار فروش کرده و پیش بینی شده تا یک میلیارد هم پیش خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.