یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱

نسیم ادبی:

دفاع مقدس برای من همیشه جزودغدغه‌های اصلی بوده‌ است

نسیم ادبی در شانزدهمین جشن حافظ

سینماپرس: به تمام دوستانی که در این زمینه کار می‌کنند خیلی خیلی خسته‌ نباشید می‌گویم و امیدوارم همیشه موفق باشند

به گزارش سینماپرس، نسیم ادبی از بازیگران تئاتر و سینما گفت: «جنگ و دفاع مقدس برای من همیشه جزو دغدغه‌های اصلی است و  همیشه از دیدن آثار فرهنگی و هنری مربوط به جنگ خوشحال می‌شوم  و به تمام دوستانی که در این زمینه کار می‌کنند خیلی خیلی خسته‌ نباشید می‌گویم و امیدوارم همیشه موفق باشند.» ادبی که به تماشای نمایش «از بان تا تان» در تماشاخانه سپند رفته بود از زحمات این گروه نمایشی نیز تشکر کرد.

گیتی معینی از بازیگران تلویزیون و سینما نیز در رابطه با شهدای ایران گفت: «بچه‌های جبهه و رزمندگان دفاع مقدس با لبان تشنه ودستان بسته جنگیدند و همه عزیز هستند و با دین این نمایش نوعی نوستالژی مربوط به دوران دفاع مقدس و جنگ برایم زنده شد که به شدت اثرگذار بود. من از دوستانی که این نمایش را ترتیب دادند تشکر می‌کنم و جالب است که خودم بازیگر هستم ولی در سالن نمایش به خاطر رشادت‌ها و مظلومیت شهدای ایران آنچنان متاثر شدم که اشک ریختم و از نظر روحی کمی تخلیه شدم. بچه‌های جبهه همیشه جزو دغدغه‌های ما هستند».

علاوه بر نسیم ادبی و گیتی معینی، هنرمندان و ورزشکاران گوناگونی چون حسن روشن (بازیکن سابق تیم استقلال و تیم ملی ایران)، اصغر همت، علی سرابی، حسین یاریار، مهوش قادری، محمد فنایی (داور بازنشسته فوتبال)، محسن قاضی‌مرادی، الهام صفوی‌زاده، هما خاکپاش، ماندانا نصرتی، وحید آقاجری (خواننده از شرکت‌کنندگان برنامه عصر جدید) و... پای دیدن نمایش «از بان تا تان» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی نشستند. لازم به دکر است که بازیگران این اثر نمایشی به ترتیب ورود به صحنه مهرداد احمدی، محمود موسوی، امید ماهر، مهیار حسن، نرگس صفدریان، مریم گلی، کیمیا خلعت بری، ساغر کیان‌راستی و آرش هامون بودند. هنرمندان این اثر نمایشی تا ۲۶ مهرماه میزبان هنردوستان و علاقه‌مندان به موضوع‌های دفاع مقدس و شهدا در تماشاخانه سپند بودند. نمایش «از بان تا تان» به پدران و مادران شهدای ایران عزیز تقدیم شد و به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.