یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷

توسط شورای نظارت بر اسباب‌بازی؛

انتشار فراخوان بخش رقابتی جشنواره اسباب‌بازی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از طراحان، ایده‌پردازان و تولیدکنندگان اسباب‌بازی دعوت کرد برای ثبت نام در بخش رقابتی این رویداد اقدام کنند.

به گزارش سینماپرس، تمامی فعالان عرصه‌ اسباب‌بازی که طی بازه زمانی فروردین‌ ۹۷ تا شهریور ۹۸  محصولی را طراحی و یا تولید کرده‌اند تا ۳۰ آبان ۱۳۹۸ فرصت دارند تا دو نمونه از محصول خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان مسئولیت کمیته داوری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بر عهده شورای نظارت بر اسباب‌بازی است که با هدف شناسایی استعدادها و ایجاد فضای رقابت سازنده و هدف‌مند تلاش می‌کند مسیر حمایت از ایده‌ها و محصولات برتر را فراهم ‌کند.

بر همین اساس زمان داوری آثار رسیده به دبیرخانه آذر و اعلام نتیجه دی‌ ۱۳۹۸ هم‌زمان با برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت فرم شرکت در بخش رقابتی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و آگاهی بیشتر در مورد شرایط و چگونگی ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir   و تارنمای شورای نظارت بر اسباب‌بازی به نشانی  www.toycouncil.com مراجعه کنند و در صورت نیاز با تلفن دبیرخانه به شماره ۰۲۱۸۸۰۸۵۸۳۳ داخلی ۲ و۴ تماس بگیرند.

دبیرخانه‌ی شورای نظارت بر اسباب‌بازی در تهران شهرک قدس- میدان صنعت، خیابان شهید حسن سیف روبروی خیابان ۲۲ مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع است.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی ۷ تا ۱۳ دی‌ ۱۳۹۸ با شعار «تمرین زندگی» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

فراخوان شرکت در بخش رقابتی پنجمین جشنواره اسباب‌بازی

فرم شرکت در بخش رقابتی پنجمین جشنواره اسباب‌بازی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.