دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به کارگردانی حمید بهرامیان؛

نسیم ادبی و علیرضا خمسه بازیگر «ملاقات با جادوگر» شدند

علیرضا خمسه در ملاقات با جادوگر

سینماپرس: لیست بازیگران فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» با پیوستن نسیم ادبی، علیرضا خمسه و با حضور بهرام بهرامیان تکمیل شد.

به گزارش سینماپرس، با پیوستن علیرضا خمسه و نسیم ادبی لیست بازیگران فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی حمید اعتباریان تکمیل شد.

مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله و هستی مهدوی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند. همچنین بهرام بهرامیان کارگردان سینما به عنوان بازیگر افتخاری در اولین ساخته برادرش حضور دارد.

فیلمنامه این اثر توسط امیرمهدی ژوله نوشته شده است و امیر شریعت و سپیده مرادپور دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«ملاقات با جادوگر» در ژانر کمدی ساخته می شود و سازندگان آن به تازگی از جنوب کشور برای ادامه فیلمبرداری به تهران بازگشتند.

در خلاصه داستان «ملاقات با جادوگر» آمده است: جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!

عوامل و دست اندرکاران «ملاقات با جادوگر» عبارتند از مجری طرح و مدیر تولید: حسن مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر صدابرداری: نظام کیایی، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، برنامه ریز و سرپرست گروه کارگردانی: رضا سخایی، دستیار اول کارگردان: سعید آهنج، عکاس: احمدرضا شجاعی، منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه، دستیار اول فیلمبردار: امیر پرچمی، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: مجید لعل سنجیان، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، سرمایه گذاران: سیدجواد حسینی و حمید اعتباریان، تهیه کننده:حمید اعتباریان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.