دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

در جشنواره انیمیشن تایچونگ؛

«گرگم و گله می‌برم» در تایوان روی پرده رفت

پویانمایی «گرگم و گله می برم»

سینماپرس: پویانمایی ۸ دقیقه‌ای «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین در بخش مسابقه فیلم کوتاه پنجمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تایچونگ ۲۰۱۹ کشور تایوان نمایش داده شد.

به گزارش سینماپرس، این فیلم از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در این رویداد بین‌المللی به همراه فیلم‌هایی از کشورهای کره جنوبی، کانادا، سوئیس، صربستان و اسلواکی، چین، فرانسه و تایوان در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه جشنواره در سه نوبت به نمایش در آمد.

بر اساس این خبر در پنجمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تایچونگ، بخش فیلم کوتاه کودکان نیز به دیگر بخش‌های جشنواره از جمله فیلم کوتاه انیمیشن، فیلم کوتاه تایوانی، فیلم کوتاه دانشجوئی و فیلم کوتاه دانشجویان تایوانی اضافه شد.

جشنواره بین‌المللی انیمیشن «تایچونگ» به عنوان تنها جشنواره بین‌المللی در حوزه انیمیشن از سال ۲۰۱۵،   در شهر تایچونگ سومین شهر بزرگ کشور تایوان برگزار می‌شود.

با توجه به سیاست‌های فرهنگی، هنری و توسعه روز افزون شهر تایچونگ تایوان فیلم و تلویزیون به اصلی‌ترین تمرکز برای دست‌یابی به سرمایه خلاقانه و شیوه صحیح زندگی تبدیل شده است.

هم‌چنین انیمیشن به عنوان موضوع جشنواره فیلم در این شهر، هدف دست‌اندرکاران سینما است به‌گونه‌ای که سکوی پرتاب برای انیماتورهای جوان تایوان برای راه‌یابی به جشنواره‌های بزرگ انیمیشن بین‌المللی و دیدار با انیماتورهای مطرح دنیا باشد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تایچونگ از ۱۹ تا ۲۸ مهر ۱۳۹۸ (۱۱تا ۲۰ اکتبر ۲۰۱۹) در تایوان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.