دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

روی آنتن شبکه مستند؛

«مهار اژدها» روایتی متفاوت از نفوذ اقتصادی در «به اضافه مستند»

به اضافه مستند

سینماپرس: مستند «مهار اژدها» در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» با موضوع نفوذ اقتصادی روی آنتن شبکه مستند می رود.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «مهار اژدها» به کارگردانی محمد دیندار از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، علیرضا محجوب نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و محمد دیندار کارگردان مستند «مهار اژدها» مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع واردات کالا به کشور، حواشی آن و فرهنگسازی خرید کالای ملی گفتگو می کنند. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «مهار اژدها»، نگاهی جامع به مساله واردات انواع کالا به کشورمان داشته و برای اولین‌بار با پرداختی جامع به آسیب‌شناسی واردات کالاهای مشابه و لوکس با حضور چهره‌های اقتصادی، دانشگاهی، نمایندگان مجلس، مدیران ارشد دولتی، تولیدکنندگان محصولات داخلی، هنرمندان و ورزشکاران پرداخته است. در این مستند موضوعاتی چالشی نظیر «چرایی واردات کالا»، «کالاهایی که باید در داخل تولید شوند»، «لزوم فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی» از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. «مهار اژدها» پاسخی به سوالات امروز کارشناسان اقتصادی مبنی بر این است که «آیا واردات کالا از خارج صحیح است یا خیر؟»

این مستند به کارگردانی محمد دیندار تولید شده است و برای اولین بار از شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه یکم آبان ساعت ۹ و جمعه ۳ آبان ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.