چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵

مدیر شبکه رادیویی نمایش؛

تغییر جدول پخش رادیو نمایش بر اساس موضوع

رادیو نمایش

سینماپرس: مدیر رادیو نمایش گفت: قصد داریم در تولید نمایش‌های جدید در این شبکه از رمان‌های استخوان‌دار و قوی بهره ببریم.

به گزارش سینماپرس، «حمیدرضا افتخاری» مدیر شبکه رادیویی نمایش به فارس گفت: همان‌طور که می‌دانید من مدت کوتاهی است که از رادیو ایران به رادیو نمایش آمده‌ام و در حال حاضر مشغول ارزیابی برنامه‌هایی هستیم که در جدول پخش رادیو قرار دارد.  

وی ادامه داد: در گام نخست و در ارزیابی‌های اولیه توانستیم بخشی از جدول پخش را از مهرماه تغییر دهیم و در گام بعدی که فکر می‌کنم همین اوایل آبان ماه باشد، بخش دیگری از جدول پخش تغییر خواهد کرد که بدون نقص خواهد بود.  

افتخاری در پاسخ به این پرسش که جدول پخش بر اساس چه اولویت‌هایی تغییر کرده‌ است؟ پاسخ داد: برای تغییر جدول پخش از روش‌های مختلفی استفاده کردیم که یکی از آن موضوعی کردن جدول پخش بود.

وی درباره تغییر موضوع نمایش‌ها نیز عنوان داشت: در این باره جلسات هم‌اندیشی با تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها داشته و داریم که ایده‌های خود را عنوان می‌کنند و در نهایت این ایده‌ها تبدیل به نمایش می‌شوند. این ایده‌ها می‌توانند اقتباسی باشند و یا متعلق به نویسندگان خودمان باشند. به هر حال در جدول پخش ردیف پخش‌ها تعریف دارند و در دور جدید طبق آن رویه رفتار خواهیم کرد.  

مدیر رادیو نمایش در پاسخ به این پرسش که در تولید نمایش‌های رادیویی نگاهتان به رمان‌های داخلی است یا خارجی؟ گفت: در حقیقت تلاش و نگاه ما به ادبیات و رمان‌های استخوان‌دار است و در اولویت آنها را تبدیل به نمایش خواهیم کرد و با فاصله زمانی مناسب به روی آنتن خواهیم برد.  

وی ادامه داد: در این زمینه هم نمایش‌های اجتماعی و هم نمایش‌های طنز داریم. حتی دست به کار تولید نمایش‌های مذهبی با اولویت بیشتر شده‌ایم که امیدوارم مخاطبان به زودی ماحصل آن را بشنوند.  

افتخاری درباره بازگشت بخش رادیو تئاتر به جشنواره تئاتر فجر نیز گفت: داوری این بخش از جشنواره بر عهده اهالی رادیو نمایش است و همین دلیلی شد تا ما اصرار بیشتری برای بازگشت این بخش داشته باشیم.  

وی درباره برپایی دومین دوره جشنواره نوایش نیز تصریح کرد: دوره اول در مدت زمان بسیار کوتاهی برگزار شد و در همین مدت آثار بسیار خوبی به دست ما رسید که بناست از اول ربیع این آثار روی آنتن بروند و امیدوارم دور دوم با قوت بیشتری برپا شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.