سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

در فیلمی علمی تخیلی؛

دومین همکاری مل گیبسون با نویسنده «سریع و خشن»

مل گیبسون

سینماپرس: همکاری نویسنده «سریع و خشن» با «مل گیبسون» و نویسنده «خاکستری» برای ساخت یک فیلم سینمایی اکشن آغاز شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر،  فیلم سینمایی «لئو از تولدو» توسط «جو کارناهان» ساخته می‌شود.  

این فیلم سینمایی که «مل گیبسون» در آن بازی می‌کند درباره مردی است که قبلاً قاتل بوده و حالا قرار است به عنوان شاهد با پلیس همکاری کند اما تنها مشکلی که دارد این است که خیلی چیزها را فراموش‌ می‌کند، حتی چیزهای ساده.  

این فیلم توسط «دن کیسی» نویسنده فیلم «سریع و خشن» نوشته شده است. این فیلم دومین همکاری تیم «جو کارناهان» با «مل گیبسون» است. فیلم دیگر این دو با عنوان «طبقه رئیس» که در گونه علمی-خیالی و اکشن است در ۲۷ فوریه ۲۰۲۰ اکران می‌شود.  

«کارناهان» گفته است که این فیلم دارای تناژ بالایی از اکشن است و قلب‌ها را به تپش درمی‌آورد. همکاری دوباره با «مل گیبسون» مانند هدیه‌ است، چیزی که به ندرت اتفاق می‌افتد ساختن فیلم با آدم‌هایی است که عاشق آنهایی و به آنان احترام می‌گذاری.

وی نویسنده و تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون «تیم آ» و «خاکستری» است.  

«مل گیبسون» نیز در حال ساخت نسخه بازسازی فیلم «این گروه خشن» ساخته «سام پاکینپا» است، اگرچه که هنوز زمان انجام کار مشخص نیست.  

بازیگر دیگر این فیلم «فرانک گریلو» است که در فیلم‌های مارولی بازی کرده و اخیرا در فیلم سینمایی "Purge" نقش آفرینی کرده است. او در حال حاضر در فیلم سینمایی «آبی و سیاه» به‌همراه «نائومی هریس» بازی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.