شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

کارگردان فیلم سینمایی «مطرب»:

موهای من در سینما سفید شدند/ فعلا کاری با جشنواره ندارم و فقط فیلم می سازم

مصطفی کیایی

سینماپرس: مصطفی کیایی اظهار داشت: اصلاحیه های اعمال شده در وزارت ارشاد لطمه ای به اصل فیلم نزد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «سینما معیار» با موضوع اکران فیلم سینمایی «مطرب» در ارتباط تلفنی با مصطفی کیایی (کارگردان فیلم سینمایی مطرب) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

مصطفی کیایی گفت: خوشبختانه مردم در روز اول اکران فیلم سینمایی «مطرب» استقبال بسیار خوبی را نشان دادند.

وی با اشاره به این که مطرب ۱۵ آبان امسال اکران خود را شروع کرد، اظهار داشت: به دلیل شهادت امام حسن عسکری (ع) فیلم ما بعد از اذان مغرب اکران شد و در این مدتِ بسیار کوتاه آمار فروش روز اول رقم بسیار چشمگیری را نشان می داد.

این کارگردان افزود: فیلم سینمایی «مطرب» در روز اول اکران به ۱۰۰ سانس فوق العاده رسید.

وی اضافه کرد: این فیلم سینمایی در روز اول توانست تا یک میلیارد و ۵۸ میلیون تومان فروش داشته باشد.

مصطفی کیایی با اشاره به این که قبل از اکران «مطرب» برخی از نهادها روی این فیلم حساس شده بودند، عنوان کرد: سوءتفاهم های متعددی در مورد این فیلم در ایام قبل از اکران شکل گرفته بود و ما با اهتمام به مذاکره های مختلف سعی کردیم تا فیلم در فضایی ساکت و آرام و بدون مشکل به اکران برسد.

وی ادامه داد: قبل از اکران رسمی فیلم سینمایی «مطرب» این فیلم را به اتفاق مسئولان دستگاه قضایی تماشا کردیم و از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چند مورد اصلاحیه به فیلم اعمال کردیم.

این کارگردان اضافه کرد: اصلاحیه های اعمال شده در وزارت ارشاد لطمه ای به اصل فیلم نزد.

وی با اشاره به این که مطرب در ایام برگزاری جشنواره فجر سال گذشته تولید شد، اظهار داشت: از آنجایی که «مطرب» با سرمایه شخصی تولید شده است، تمایلی به شرکت و حضور در جشنواره فیلم فجر نداشتم و دوست داشتم که زودتر به بازدهی مالی برسم.

مصطفی کیایی در ارتباط تلفنی با شبکه رادیویی گفت و گو با بیان این که جشنواره فجر همیشه ما را پیر می کند، تصریح کرد: تمام ریشه موهای من به دلیل درگیری با استرس های مختلف جشنواره فجر سفید شده اند.

وی با اشاره به این که موهای من در سینما سفید شدند، تاکید داشت: تصمیم گرفتم که فعلا کاری با جشنواره نداشته باشم و فقط فیلم بسازم و اکران کنم.

این کارگردان با اشاره به این که فیلم های پر فروش به چرخه سینما کمک می کنند، عنوان کرد: در چند روز اخیر بسیاری از سینماداران از سراسر کشور با من تماس گرفتند و به دلیل تولید و اکران فیلم «مطرب» از من تشکر کردند.

وی افزود: در ارتباط با سینماداران متوجه شدم که چرخه اقتصادی آن ها در چند ماه اخیر راکد شده و حتی بوفه داران سینما درآمد ندارند.

مصطفی کیایی اضافه کرد: اکران یک فیلم و فروش خوب آن باعث می شود تا افراد و خانواده های متعددی صاحب کار و درآمد شوند.

وی با اشاره به این که تولید فیلم سینمایی «مطرب» ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشت، عنوان کرد: امیدوارم که این فیلم هزینه های تولید خود را تامین کند و مقداری هم سود مالی به ما برساند، در حالی که اعتقاد دارم روزی هر شخصی در دست خداوند است و سود و زیان در این مسائل بخشی از سرنوشت انسان است.

این فعال سینما با اشاره به فعالیت خود در حوزه تهیه کنندگی سینما و سریال های نمایش خانگی، توضیح داد: به دلیل دستیابی به آرامش در هنگام تولید فیلم به سمت تهیه کنندگی رفتم و صرفا به خاطر کسب درآمد تهیه کننده نشدم.

وی افزود: در حال حاضر یک شرکت ثبت کرده ام و ذیل این کار فیلم های مختلف را تولید می کنم و سعی دارم که در اکثر پروژه های این شرکت از عوامل ثابت استفاده کنم.

مصطفی کیایی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سریال نمایش خانگی «هم گناه»، اظهار داشت: این سریال را با همکاری سامانه فیلیمو تهیه می کنیم.

وی با اشاره به این که «هم گناه» یک ملودرام خانوادگی است، افزود: این سریال رویکردی رسانه ای دارد و در ۲۴ قسمت منتشر خواهد شد.

این تهیه کننده سینما اضافه کرد: فکر می کنم که تا آخر اسفند ماه امسال بتوانیم تولید سریال «هم گناه» را به اتمام برسانیم، در حالی که تمام عوامل در تلاش هستند تا کاری با کیفیت تولید کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.