یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

پایان یک جدال؛

وودی آلن از شکایت ۶۸ میلیون دلاری منصرف شد

وودی آلن کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، کمدین و نوازنده‌ سرشناس آمریکایی

سینماپرس: جدال‌های اخیر کمپانی آمازون با وودی آلن که باعث شکایت این بازیگر و درخواست غرامت ۶۸ میلیون دلاری شده بود، پایان یافت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، وودی آلن شکایت خود را از عهد شکنی کمپانی در قراردادی که با آلن برای ساخت فیلم بسته بودند، لغو کرد؛ عهد شکنی آمازون به دلیل اتهاماتی بود که از سوی جنبش من به این کارگردان زده شده بود.

وکیل و نمایندگان وودی آلن این شکایت را لغو کردند و اعلام شده با کمپانی آمازون به توافق رسیده اند. اما موارد این توافق هنوز اعلام نشده است.

وودی آلن در ماه فوریه شکایتی را تنظیم کرده بود و مدعی شد که کمپانی آمازون به صورت یک طرفه به دلیل یک اتهام ۲۵ ساله و بی اساس که هیچ وقت به خاطر آن محکوم نشده، از قراردادی که با هم به توافق رسیده بودند، کنار کشیده است. این اتهام از سوی دختر خوانده وودی آلن به نام دیلن فارو به وی زده شد و مدعی بود که در سن هفت سالگی آلن به او تعرض کرده است.

آلن بعد از این موضوع اعلام کرد که آمازون زمانی که وارد توافق و قرارداد شده بود کاملا از این جنجال‌ها و اتهامات با خبر بوده است و این شرکت در کمترین حالت ۶۸ میلون دلار به او بدهکار خواهد بود.

آمازون در سال ۲۰۱۸ فیلم سینمایی «یک روز بارانی در نیویورک» را بایگانی کرده بود و قرارداد ساخت سه فیلم بعدی را نیز کنسل کرد. بعد از تمامی این اتفاقات نیز بیشتر بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی از جمله تیموتی شالامی از همکاری با وودی آلن در گذشته ابراز پشیمانی و اعلام کردند در آینده دیگر با این کارگردان کار نخواهند کرد.

گاویر پروداکشن که کمپانی متعلق به وودی آلن است انتشار بین المللی این فیلم را در پاییز تنظیم کرده است. روز بارانی در نیویورک تا کنون ۱۱.۵ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی فروش کرده و نمایش آن در گیشه آمریکا نیز قطعی نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.