یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

به کارگردانی رونالد امریش؛

جنگ جهانی دوم به روایت «میدوی» در صدر گیشه هالیوود

فیلم سینمایی میدوی

سینماپرس: فیلم سینمایی «میدوی» به کارگردانی رونالد امریش، که روایتی از نبرد میدوی در جنگ جهانی دوم است، صدرنشین گیشه این هفته آمریکا خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «میدوی» راوی جنگ جهانی دوم به کارگردانی رونالد امریش طبق پیش بینی‌ها با فروشی در حدود ۱۷ میلیون دلار از ۳۲۴۲ سالن سینما، به سوی صدرنشینی در گیشه این هفته هالیوود می‌رود.

این مقدار از تخمین‌های روز جمعه که ۲۰ میلیون دلار بود پایین‌تر است، اما همچنان فراتر از انتظارها فروش کرده؛ چرا که پیش از این فروشی ۱۳ میلیون دلاری در هفته اول برای این فیلم در نظر گرفته شده بود.

به این ترتیب فیلم سینمایی «میدوی» در مسیری قرار گرفته که «دکتر اسلیپ» فیلم اقتباس شده از رمان استیون کینگ را پشت سر بگذارد. «دکتر اسلیپ» فروشی در حدود ۱۳.۵ میلیون دلار از ۳۸۵۵ سالن سینمایی رقم خواهد زد. این اعداد و ارقام تا پایان گیشه این هفته قابل تغییر خواهند بود.

فیلم «میدوی» که برای انتشار در روز کهنه سربازان تنظیم شده بود، در روز جمعه ۶.۳۴ میلیون دلار فروخت. لاینزگیت توزیع کننده این فیلم است و بازیگران آن وودی هارلسون، لوک اوانس، اد اسکرین، نیک جوناس، پاتریک ویلسون و مندی مور هستند. امریش این فیلم را از فیلمنامه‌ای نوشته وس توک کارگردانی کرده است. فیلم نبرد میدوی در سال ۱۹۴۲ که بین آمریکا و ژاپن رخ داده بود را روایت می‌کند.

فیلم سینمایی «دکتر اسلیپ» هم در گیشه روز جمعه ۵.۲ میلیون دلار فروش کرد و ایوان مک گرگور نقش دنی تورنس را روایت می‌کند. دنی تورنس پسر جک تورنس در فیلم سینمایی «درخشش» است که جک نیکلسون در آن نقش آفرینی کرده بود. امتیاز فیلم از نگاه منتقدان و مخاطبان به ترتیب ۷۳ از صد و B+ است.

دو فیلم سینمایی «بازی با آتش» با بازی جان سینا و فیلم «آخرین کریسمس» به کارگردانی پاول فیگ با تخمین فروش ۱۲ میلیون دلاری برای جایگاه سوم رقابت می‌کنند.

«ترمیناتور: سرنوشت تاریک» نیز در حدود ۱۰ میلیون دلار فروش می‌کند و هنوز شانس ماندن در بین پنج فیلم پرفروش را دارد. این فیلم ۹۴ میلیون دلار در گیشه داخلی و ۳۷ میلیون دلار در گیشه‌های بین المللی فروش داشته که هنوز هم یک فاجعه بزرگ برای دیزنی محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.