سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰

تلاش هواداران جانی دپ برای اخراج همسر سابقش از «آکوامن ۲»

جانی دپ*

سینماپرس: تعداد زیادی از طرفداران جانی دپ برای اخراج آمبر هرد از پروژه «آکوامن ۲» دست به امضا شده اند.

به گزارش سینماپرس به نقل از سینما بلِند، جدال‌ دادگاهی جانی دپ و آمبر هرد تمامی ندارد و حالا روی آینده کاری آن‌ها و حضورشان در فیلم‌های موفق و پرفروش هم تاثیر گذاشته است.

طرفداران افراطی جانی دپ این روزها دست به امضای یک نامه زده اند که در آن خواستار کنار گذاشتن آمبر هرد از فیلم جدید «آکوامن ۲» شدند. این نامه تاکنون توسط ۳۴ هزار نفر به امضا رسیده است. آن‌ها معتقد هستند کسی که مرتکب خشونت خانگی شده، خود آمبر هرد است.

ماه‌ها پیش آمبر هرد در واشینگتن پست مطلبی نوشت و در آن عنوان کرد مورد خشونت داخلی قرار گرفته است. او اگرچه به طور مستقیم نام جانی دپ را نبرده بود، اما به خاطر این موضوع جانی دپ از وی شکایت کرد و خواستار غرامتی ۵۰ میلیون دلاری برای این ادعای بی اساس شد.

بعد از این ماجراها عنوان شد که جانی دپ نقش خود را به عنوان جک اسپارو در فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب» از دست داده است. کمپانی دیزنی هیچگاه به طور رسمی از اخراج جانی دپ یا تایید حضور او صحبت نکرده است؛ اما آخرین اخبار از پروژه‌های آینده «دزدان دریایی» نشان می‌دهد که دیزنی قصد دارد مسیر دیگری را برای این فیلم پرفروش انتخاب کند و تغییرات زیادی را در آن شاهد خواهیم بود.

گفته می‌شود قبل از این قضایا جانی دپ شخصاً از رئیس کمپانی برادران وارنر خواسته بود، از حضور امبر هرد در فیلم بعدی آکوامن جلوگیری کند و او را از این پروژه کنار بگذارد.

با این حال تا الان مشخص شده نام آمبر هرد هنوز در بین بازیگران فیلم آکوامن هست و جانی دپ نیز در فیلم سینمایی «جانوران شگفت انگیز ۳» نقش آفرینی می‌کند. فیلم سینمایی آکوامن و جانوران شگفت انگیز به ترتیب در دسامبر ۲۰۲۲ (۱ دی ۱۴۰۰) و سال ۲۰۲۱ اکران می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.