چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

بازیگر بریتانیایی؛

«جونا هاور کینگ» شاهزاده «پری دریایی کوچک» شد

جونا هاور کینگ

سینماپرس: جونا هاور کینگ به زودی به دنیای «پری دریایی» از کمپانی دیزنی می‌پیوندد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جونا هاور کینگ بازیگر بریتانیایی فیلم‌های «خاکستر در برف» برای بازی در نقش شاهزاده اریک در لایو اکشن جدید کمپانی دیزنی به نام «پری دریایی کوچک» انتخاب شد.

در ابتدا با هریس استایلز (بازیگر فیلم دانکرک به کارگردانی کریستوفر نولان) برای این نقش مذاکره شده بود، اما در نهایت او این نقش را رد کرد.

هاور کینگ برای این نقش دو تست بازیگری انجام داده که آخرین مورد آن در تاریخ ۹ نوامبر توسط راب مارشال، کارگردان این لایو اکشن انجام شده است.

هیل بیلی، در این پروژه نقش آریل را بازی می‌کند که یک پری دریایی است و آرزو می‌کند که یک انسان باشد. ملیسا مک کارتی هم نقش منفی این فیلم با نام اورسولا را بازی می‌کند. خاویر باردم هم نقش پادشاه تریتون را دارد و دیوید دیگز هم برای نقشی به نام سباستین انتخاب شده است.

«پری دریایی کوچک» توسط مارشال کارگردانی می‌شوند و دیوید مگی نیز نویسنده آن است.

به گفته سازندگان موسیقی متن‌های نسخه قبلی این فیلم که محصول سال ۱۹۸۹ است، دوباره در این پروژه نواخته خواهد شد. قسمت اول این انیمیشن با ۴۰ میلیون دلار بودجه، ۲۳۳ میلیون دلار فروش کرده بود و از پروژه‌های محبوب دیزنی به شمار می‌رود.

در کارنامه هاور کینگ بازی در مینی سریال «زنان کوچک» و «پایان هاوارد» دیده می شود. او همچنین در فیلمی از کمپانی سونی به نام «مسیر بازگشت یک سگ به خانه» بازی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.