چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

در بیست و ششمین دوره؛

جایزه انجمن بازیگران آمریکا به رابرت دنیرو می‌رسد

رابرت دنیرو

سینماپرس: دنیرو جایزه دستاور هنری جوایز انجمن بازیگران آمریکا را که به فعالیت‌های بازیگران برجسته داده می‌شود، دریافت می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، دنیرو که اخیراً در فیلم‌های «مرد ایرلندی» از نتفلیکس و «جوکر» از کمپانی برادران وارنر نقش آفرینی کرده است، جایزه بزرگ اتحادیه بازیگران را دریافت می‌کند.

بیست و ششمین دوره این جوایز در ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) در لس آنجلس برگزار می‌شود.  جایزه یک عمر دستاورد این جوایز، هرساله به بازیگری داده می‌شود که بهترین ایده آل‌های بازیگری را پرورش می‌دهد.

گابریل کارتریز رئیس انجمن بازیگران در این باره گفت: رابرت دنیرو یک بازیگر با توانایی‌های خارق العاده است. شخصیت‌هایی که او خلق می‌کند برای تصورات ما فریبنده هستند. از ویتو کورلئونه جوان تا بازی در فیلم گاو وحشی او تلاش می‌کند که احساسات ما را تحت تاثیر قرار دهد و ذهن ما را به جهانی تازه از هیجان ببرد. افتخار من است که بزرگترین افتخار این جوایز را به یکی از با استعدادترین بازیگران عصر خودمان اهدا کنم.

رابرت دنیرو برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «پدر خوانده بخش دو»، «گاو خشمگین» موفق به دریافت جایزه اسکار شده و با فیلم‌های «راننده تاکسی»، «شکارچی گوزن»، «بیداری ها»، «تنگه وحشت» و «دفترچه امید بخش» نامزدی اسکار را تجربه کرده است.

دنیرو برای فیلم «حقه بازی آمریکایی» سابقه بردن جایزه از انجمن بازیگران را نیز دارد و با «دفترچه امید بخش» و «اتاق ماروین» نامزد این جوایز شده است. او در سال ۱۹۷۳ با فیلم‌های «طبل را آهسته بزن» و «خیابان‌های پایین شهر»، نخستین جوایز خود را دریافت کرد. «مرد ایرلندی»، «رفقای خوب»، «کازینو» و «تنگه وحشت» دیگر همکاری‌های او با اسکورسیزی است.

دنیرو نیز درباره دریافت این جایزه گفت: من برای ۵۰ سال عضوی از این اتحادیه بوده ام و برای من یک افتخار است که از آن انجمن جایزه دریافت کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.