چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

به کارگردانی بهرام ابراهیمی؛

خداحافظی آقای محتشم روی موج رادیو نمایش

رادیو نمایش

سینماپرس: از روز شنبه، نمایش جدید رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» به کارگردانی بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، بهرام ابراهیمی درباره متن نمایش رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» گفت: ویدا دانشمند از نویسندگان رادیو نمایش که هم ذهن فانتزی خلاقی دارد و هم رادیو را خوب می شناسد، متن این نمایشنامه را نوشته است. من متن این نمایشی را دوست داشتم چون داستان ساده و روانی دارد و البته این را بگویم که کارهای دیگری هم از این نویسنده کار کرده ام.

وی ادامه داد: اسم کار هم انتخاب خوبی است چرا که احترام عمیقی است به مرحوم اکبر رادی اما داستان آن ارتباطی به داستان «لبخند باشکوه آقای گیل» ندارد.

ابراهیمی تأکید کرد: این نمایش با ظرافت هر چه تمام تر به مسائل اجتماعی و خانوادگی می پردازد و داستان آن درباره فردی است که تخصص فنی دارد و بسیار در حرفه خودش کار آمد است اما ناگزیر می شود سر کاری برود که ربطی به آموخته ها و دانشش ندارد.

این کارگردان رادیویی درباره انتخاب بازیگران این نمایش گفت: رضا عمرانی، مهرداد مهماندوست، شیرین سپه راد، بهادر ابراهیمی، عباس توفیقی، مهدی آقامحمدی و شمسی صادقی بازیگران «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» هستند و بسیار قدرتمند بازی می کنند.

نمایش رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» از روز شنبه ساعت ۸:۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

علاقه مندان می توانند نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۷.۵ مگاهرتز بشنوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.