چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

هیسپان تی وی گزارش می دهد؛

فرار مغزها از «داخل اسرائیل»

شبکه هیسپان تی وی

سینماپرس: این قسمت از برنامه «داخل اسرائیل» (Dentro de Israel) شبکه هیسپان تی وی به موضوع فرارمغزها و مهاجرت افراد تحصیل کرده از مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی، به عنوان یکی از مظاهر فروپاشی درونی این رژیم می پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «داخل اسرائیل» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به موضوعات حقیقی مربوط به نابودی درونی اسرائیل می پردازد و در این قسمت مهاجرت افراد تحصیل کرده و دارای مهارت از اسرائیل را مورد بررسی قرار داده است.

تحصیلکرده ترین اشخاص اسرائیلی و افراد با مهارت های مهم در حال کوچ به خارج از مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی هستند. این پدیده به عنوان فرار مغزها شناخته می شود. فرار مغزها به معنای مهاجرت افراد با مهارت های بالا از مکان خاصی است و اگر این اتفاق در اسرائیل ادامه پیدا کند تبعات جبران ناپذیری برای رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت.

گزارش جدیدی که توسط مؤسسه تحقیقات اقتصادی اجتماعی شورا منتشر شد، نشانگر اوج گیری پدیده فرار مغزها در اسرائیل است. این گزارش با عنوان «رها کردن سرزمین موعود: نگاهی به چالش مهاجرت اسرائیل» عنوان می کند که تحصیل کرده ترین جمعیت اسرائیل با سرعتی روبه رو رشد در حال مهاجرت هستند که این امر باید مقامات اسرائیل ا به شدت نگران کند. این گزارش مهم ترین عامل مهاجرت افراد از اسرائیل را سیاست های رژیم صهیونیستی می داند.

«داخل اسرائیل» به تهیه‌کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.