جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

آزیتا ایرایی خبر داد؛

روایت زندگی جانبازان در «بی‌نشان» در حال نگارش است

جانباز شیمیایی

سینماپرس: آزیتا ایرایی نویسنده سریال «بی‌نشان» که به کارگردانی مصطفی رزاق‌کریمی و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی ساخته می‌شود از ادامه نگارش فیلمنامه این مجموعه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، آزیتا ایرایی نویسنده سریال «بی نشان» درباره این مجموعه که قرار است به کارگردانی مصطفی رزاق‌کریمی ساخته شود، به مهر گفت: من با همکارم مهدی حمزه این سریال را می‌نویسیم و چون هنوز شروع کار است بهتر است خیلی درباره جزئیات این سریال صحبت نشود.

وی ادامه داد: با این حال این سریال فضایی اجتماعی و خانوادگی دارد و دغدغه‌های آقای رزاق‌کریمی درباره جانبازان است.

«بی‌نشان» نام موقت است

ایرایی در توضیحات بیشتر گفت: این سریال ۳۰ قسمتی است و ممکن است در نگارش بیشتر شود، «بی نشان» نام موقت آن است و اگر به اسم بهتری برسیم ممکن است تغییر کند.

این نویسنده در واکنش به اینکه در تلویزیون کمتر سریالی درباره جانبازان ساخته شده است، بیان کرد: تا حد زیادی به این قشر اجحاف شده است من در این چند ماه با خیلی از جانبازان صحبت کردم و احساس کردم به شکل عمیق از این افراد صحبت نشده است.

وی اضافه کرد: ویژگی این سریال این است که در زمان حال می‌گذرد و ما سراغ زمان جنگ نرفتیم. ما با جانبازانی سر و کار داریم که دهه چهارم یا پنجم زندگی آن‌هاست و دغدغه‌های امروز آن‌ها را می‌بینیم. ما تلاش داریم کاری جذاب، عمیق و تاثیرگذار تولید کنیم، آقای رزاق‌کریمی هم مستندهای بسیاری درباره جانبازان ساخته‌اند و وقتی با آن نگاه وارد تولید این سریال می‌شوند به اثر باکیفیتی منجر خواهد شد.   

نمی‌توان سراغ همه سوژه‌ها رفت

ایرایی در واکنش به اینکه سوژه‌های سریال‌های تلویزیونی به آثار اجتماعی درباره اعتیاد و ازدواج محدود شده‌اند، عنوان کرد: سوژه‌ها محدود است و بحثی در این نیست و نمی‌توان سراغ همه سوژه‌ها رفت اما من تلاشم این است که حتی اگر سراغ سوژه‌ای هم می‌روم کاری نو باشد.

وی تأکید کرد: من نمی‌گویم «دلدار» خیلی کار خاصی بود ولی حداقل تلاش کردیم با یک داستان یک خطی پیش نرویم و با سه خط داستان موازی، سریال را پیش بردیم که تا حدی موفق بود. به هر حال هر محصولی شرایط خود را دارد و ما هم در این سریال با معضلاتی رو به رو بودیم و شرایط نگارش و تولید می‌تواند در کیفیت کار تاثیر بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.