جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

به کارگردانی رضا جمالی؛

«پیرمردها نمی‌میرند» به جشنواره‌ای در هند می‌رود

فیلم سینمایی پیرمردها نمیمیرند

سینماپرس: فیلم سینمایی «پیرمردها نمی‌میرند» به کارگردانی رضا جمالی در سومین حضور بین‌المللی‌اش در جشنواره فیلم هند_ گوا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماپرس، پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم هند –گوا از ۲۰ تا ۲۸ نوامبر (۲۹ آبان تا ۷ آذر ماه) در شهر گوا در هند برگزار خواهد شد و فیلم «پیرمردها نمی میرند»  به نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی و تهیه کنندگی مشترک وی و سلمان عباسی در سومین حضور بین المللی خود در بخش غیر رقابتی «چشم انداز جهان» این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

جشنواره «گوا»  یکی از جشنواره‌های رده الف دنیاست که امسال ۲۳ بخش همچون مسابقه بین الملل، مسابقه فیلمهای اول، چشم انداز جهان، چشم انداز هند و غیره را شامل می‌شود.

این فیلم پیش از این در دو جشنواره فیلم توکیو و جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا به نمایش درآمده و موفق به دریافت جایزه «روح آسیا»  از جشنواره توکیو شده است.

این فیلم همزمان با جشنواره گوا در بخش مسابقه جشنواره Cyrus در تورنتو کانادا در تاریخ ۲۷ نوامبر به نمایش درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «پیرمردها نمی‌میرند»  اولین فیلم بلند رضا جمالی با بازی نادر مهدی لو، حمدا… سلیمی، ندا حق شناس و سلمان عباسی ست. داستان فیلم درباره روستایی بکر و خوش آب و هوا است که سال‌هاست در آن کسی نمرده است. حال که اکثر اهالی پیر و ناتوان شده‌اند، تصمیم می‌گیرند با خودکشی مرگ را به روستا بیاورند.

پخش بین‌المللی فیلم «پیرمردها نمیمیرند»  به عهده پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.