چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

راه خروج از رونق مقطعی سینما:

ایجاد فضای رقابتی توسط ارگان‌ها با ورود به بخش فیلمنامه و تولید محتوا

مسعود ردایی

سینماپرس: مسعود ردایی راهکار خروج از رونق مقطعی سینما را ورود ارگان‌ها در بخش فیلمنامه و تولید محتوا و از همه مهمتر ایجاد شرایط رقابتی دانست.

به گزارش سینماپرس، مسعود ردایی، تهیه کننده سینما، در خصوص تکراری شدن فضای فیلم‌ها، خروج از این وضعیت، با خبرنگاران جوان گفت: بخشی از این موضوع به نهادهایی بر می‌گردد که می‌توانند کمک کنند و با ارائه ابتکاری راهگشا، موارد مورد قبول جامعه را مطرح کرده و درخواست ساخت فیلم‌های آن موردها را بدهند و شرایط و حمایت‌های لازم را فراهم کنند، چون زیاد مشاهده شده و از عهده بخش‌های خصوصی بر نمی‌آید؛ در نتیجه فیلم‌های این بخش که حتی موضوع‌های مهمی را دنبال کردند به درستی دیده نشده و به شکست خوردند.

او افزود: دوم اینکه نباید شرایط به نحوی پیش برود که مجبور شویم به صرف درآمدزایی فیلم تولید کنیم و از موضوع‌های معنوی و اعتباری فاصله بگیریم و این نیز می‌تواند توسط ارگان‌ها، پوشش داده شود.

تهیه کننده «سال دوم دانشکده من» ادامه داد: در نتیجه با تامین شدن این دو جریان می‌توانیم فیلم‌های بهتر و بیشتری با هدف جذب مخاطب حداکثری ساخت و فقط منتظر ساخت تک فیلم‌هایی برای رونق گیشه نمانیم.

ردایی گفت: این سازمان‌ها و ارگان‌ها در بخش فیلمنامه و تولید محتوا که از موضوع‌های مهم و اساسی سال‌های اخیر سینماست نیز می‌توانند ورود کنند و با درخواست جهت ارسال طرح‌های خوب، شرایط فیلمنامه نویسی صحیح، قاعده مند و از همه مهمتر شرایط رقابتی ایجاد کنند تا شاهد فضای نوآوری باشیم تا بتوان از وضعیت تکراری خارج شویم همانطور که در بخش‌های کارگردانی، بازیگری، تهیه کنندگی و ... اتفاق افتاده است و به نتیجه‌های خوب رسیدیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.