چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

احسان ارغوانی مطرح کرد؛

مسابقه «ایرانیش» نمونه خارجی ندارد

مسابقه ایرانیش

سینماپرس: تهیه‌کننده ایرانیش می‌گوید: این مسابقه تلویزیونی هیچ نمونه خارجی ندارد و قطعاً از فضایی جدید و نو برخوردار است.

به گزارش سینماپرس، مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» به منظور حمایت از خانواده و فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی در شبکه دو سیما ساخته می‌شود.

احسان ارغوانی که تهیه‌کنندگی این برنامه تلویزیونی را بر عهده دارد، در این باره گفت: شبکه دو سیما تصمیم گرفته است مسابقه‌ای جذاب و دیدنی برای شب‌های زمستان تهیه و تولید کند که خانواده‌های ایرانی از دیدن آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: این مسابقه هیجان‌انگیز و جذاب به طوری طراحی شده است که تعداد زیادی تماشاگر آن را در استودیوی محل ضبط دنبال می‌کنند و علاوه بر آن همه اعضای خانواده را با خود درگیر می‌کند و همه از دیدن آن لذت می‌برند.

ارغوانی با بیان اینکه این مسابقه ایرانیش نام داد، درباره مفهوم این اسم توضیح داد: همانطور که همه ما می‌دانیم با توجه به تهاجم شبکه‌های بیگانه به فرهنگ و سنت خانواده‌های ایرانی و کم‌رنگ شدن آداب و رسوم اصیل ایرانی وظیفه داریم به مردم خوب کشورمان یادآوری کنیم که آداب و رسوم و فرهنگ غنی و اصیل ایرانی، اسلامی در تمامی زمینه‌ها بهتر از نسخه خارجی آن است و به همین دلیل نام ایرانیش را با تأکید بر اینکه ایرانیش بهتر از خارجیشه، برای برنامه انتخاب کردیم و البته در کنار آن در طول مسابقه ما شاهد بازیهای کاملاً نوین در فضایی کاملا ایرانی هم مواجه خواهیم بود و این اعتقاد ما است که ایرانیش بهتر است.

تهیه‌کننده امروز هنوز تموم نشده افزود: در حقیقت مسابقه از بخش‌های مختلف و متفاوتی تشکیل شده که در هرکدام از این بخش‌ها بنا است ما با بخشی از گذشته خود آشتی کنیم و به یاد بیاوریم که در ایران چه زیبایی‌های فراموش شده‌ای داریم. البته گفتن این نکته نیز لازم و ضروری است که تمام این برنامه کاملاً بر محتوای ایرانی ساخته شده و صفر تا صد آن کاملاً ایرانی است و مخاطب خود را در برنامه‌ای متعلق به خود می‌بیند که باز هم تأکید می‌کنم هیچ نمونه خارجی ندارد و قطعاً هم از فضایی جدید و نو برخوردار است.

ارغوانی درباره دکور این برنامه نیز گفت: مسابقه "ایرانیش" نیاز به فضای بسیار بزرگی دارد و تجهیزات منحصر به فردی را می‌طلبد که قبلاً ما در مسابقات دیگر تلویزیون آن را ندیده‌ایم. طراحی‌ها نیز به نحوی صورت گرفته که کار از هیجان بالایی برخوردار است و تمام اعضای خانواده را به خود درگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه برای انتخاب مجری این برنامه در حال رایزنی‌ است، گفت: این مسابقه بنا است در ۶۴ قسمت شب‌های زمستان از شبکه دو سیما پخش شود و علاقه‌مندان می‌توانند هم به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه و هم به عنوان تماشاچی در برنامه حضور پیدا کنند که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.