چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

با حضور مدیر عامل فارابی؛

مراسم تکریم و معارفه مدیران ۲ واحد فارابی برگزار شد

بنیاد سینمایی فارابی

سینماپرس: تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید واحد فناوری اطلاعات و خدمات آرشیو بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید واحد فناوری اطلاعات و خدمات آرشیو فیلم بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

در این جلسه که در سالن زنده یاد علی حاتمیِ بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، ضمن معارفه میلاد شکرخواه به عنوان مدیر جدید واحد فناوری اطلاعات بنیاد سینمایی فارابی از خدمات رشید عسگری مدیر سابق این واحد در طی سال‌های تلاش و فعالیت‌اش قدردانی کرد و با اشاره به شاخصه‌ها و تخصص‌های شکرخواه از او خواست تا نسبت به ساماندهی سیستم اطلاعات و آمار بنیاد سینمایی فارابی اهتمام ورزد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی همچنین در این مراسم از تلاش‌های معصومه فدایی مدیر سابق خدمات آرشیو فیلم بنیاد سینمایی فارابی، برای او در فعالیت‌های پس از بازنشستگی آرزوی موفقیت کرد و از پذیرفتن این مسئولیت توسط سیمون سیمونیان به عنوان مدیر جدید این بخش، تشکر کرد و گفت: بخش آرشیو بنیاد سینمایی فارابی مثل همه آرشیوها در دنیا به نگاه دلسوزانه نیاز دارد و امیدوارم سیمون سیمونیان بر اساس نیازهای تخصصی یک نهاد سینمایی، به ویژه پس از ادغام موسسه رسانه‌های تصویری و بنیاد سینمایی فارابی، فعالیت‌های خود را بر اساس اولویت‌ها پیش‌ ببرد و در این راه موفق باشد.

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران ۲ واحد بنیاد سینمایی فارابی

تابش همچنین درباره تشکیل کارگروهی متشکل از مدیران بنیاد جهت به روز رسانی و ساماندهی حوزه محتوا و دارایی‌های بنیاد سینمایی فارابی و موسسه رسانه‌های تصویری و لزوم توجه به تقویت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات صحبت کرد.

در این مراسم مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اهدای لوح و هدایایی از خدمات معصومه فدایی قدردانی و در ادامه احکام سیمون سیمونیان به عنوان مدیر خدمات آرشیو فیلم و میلاد شکرخواه به عنوان مدیر فناوری اطلاعات بنیاد سینمایی فارابی را به ایشان اعطا کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.