چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

روز پنجشنبه ۳۰ آبان؛

«انیمیشن‌های طلایی» در خانه هنرمندان روی پرده می رود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران (آسیفا) اقدام به نمایش انیمیشن‌های منتخب از دهه‌های ۴۰ تا ۶۰ کانون کرده است.

به گزارش سینماپرس، انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران (آسیفا) با همکاری امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به نمایش انیمیشن‌های منتخب از دهه‌های چهل تا شصت کانون کرده است.

 آثاری از بزرگان انیمیشن ایران همچون فرشید مثقالی، پرویز نادری، نفیسه ریاحی، نورالدین زرین‌کلک، علی‌اکبر صادقی، احمد عربانی و مرتضی ممیز برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

مروری بر آثار دهه‌های چهل تا شصت کانون پرورش فکری

«من آنم که» اثر علی‌اکبر صادقی، «رنگین کمان» نفیسه ریاحی، «استقلال» و «مرد و ابر» پرویز نادری و «سیاه پرنده» مرتضی ممیز عنوان برخی از این آثار است.

«آقای هیولا» و «یک قطره خون یک قطره نفت» فرشید مثقالی، «تبر» احمد عربانی، «چشم تنگ دنیادار» و «ابر قدرتها» کار نورالدین زرین‌کلک و «از طهران تا تهران» نفیسه ریاحی و سودابه آگاه از دیگر انیمیشن‌های کانون است که در خانه هنرمندان نمایش داده می شود.

این «انیمیشن‌های طلایی» در ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ روز پنجشنبه ۳۰ آبان در سالن استاد جلیل شهناز، خانه هنرمندان ایران، اکران می‌شود.

به گفته مهرداد شیخان مدیر کمیته نمایش آسیفا، منتخبی از انیمیشن‌های دهه ۶۰ تا ۷۰ و دهه‌ ۷۰ تاکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره‌های بعدی برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.  

ورود برای تماشای این آثار برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.