شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

اسکورسیزی توضیح داد؛

چرا «مرد ایرلندی» سریال نشد؟

فیلم سینمایی مرد ایرلندی

سینماپرس: مارتین اسکورسیزی توضیح داد که چرا فیلم ۳ ساعت و نیمه‌اش برای ساخت در قالب سریال مناسب نبوده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ئی دابلیو، بعضی‌ مخاطبان معتقدند فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با نام «مرد ایرلندی» در قالب یک سریال موفق‌تر ظاهر می‌شد. آنها می‌گویند تماشای «مرد ایرلندی» محصول جدید نتفلیکس در حدود ۳ ساعت و نیم، مثل یک سریال کوتاه وسوسه انگیز است.

با این حال، مارتین اسکورسیزی در مصاحبه جدید خود اعلام کرده که با انتشار این فیلم به عنوان یک سریال کوتاه موافق نبوده و این موضوع به دلیل هزینه‌های بالا برای جلوهای ویژه نیست.

اسکورسیزی در این باره گفت: شنیده ام کسی مطرح کرده که این فیلم داستانی طولانی دارد و می‌تواند سریالی در دو فصل باشد؛ اما کاملاً با این نظر مخالفم. حتی به این موضوع فکر هم نکردم؛ چرا که هدف این فیلم تجمیع جزئیات است.

او که سازنده سریال «وانل» برای شبکه «اچ بی اُ» نیز هست، ادامه داد: ساخت سریال خوب و شگفت انگیز است. شما می‌توانید شخصیت‌ها و داستان را گسترش دهید و دنیایی جدید بسازید؛ اما این موضوع در مورد «مرد ایرلندی» صدق نمی‌کند.

طبق گفته‌های مارتین اسکورسیزی، تماشا کردن بخش پایانی فیلم مهم است. زمانی که رابرت دنیرو به عنوان فرانک شیران سقوط روابط زندگی و بیگانه شدن با خانواده اش را تجربه می‌کند، مهم است؛ چرا که جنبه احساسی پایانی فیلم در صورتی که به صورت پشت سر هم دیده نشود، رنج‌آور خواهد بود.

این فیلم سینمایی که از روز چهارشنبه توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد، در چندین سینما نیز به صورت محدود و گزینشی اکران می‌شود. «مرد ایرلندی» از مدعیان جوایز اسکار محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.