چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

شهاب عباسی خبر داد؛

نگارش «کامیون» به نیمه رسید

شهاب عباسی در مراسم بزرگداشت مرحوم عارف لرستانی

سینماپرس: نویسنده سریال نوروزی «کامیون» گفت: نگارش این سریال را به تنهایی عهده دارم و یکی از اتفاق‌های جالبی که در مورد کامیون افتاده این است که پخش آن تا ابتدای ماه رمضان ادامه دارد.

«به گزارش سینماپرس، شهاب عباسی» نویسنده سریال نوروزی «کامیون»، درباره نگارش این سریال به فارس گفت: این روزها مشغول نگارش سریال مناسبتی نوروز شبکه دو سیما هستم.

وی درباره تغییر نام این سریال نیز بیان داشت: این احتمال وجود دارد که نام این سریال قبل از پخش تغییر کند.  

این بازیگر در ادامه ضمن بیان اینکه نگارش به نیمه رسیده است، نیز افزود: نگارش این سریال را به تنهایی عهده دارم و یکی از اتفاق‌های جالبی که در مورد کامیون افتاده این است که پخش آن تا ابتدای ماه رمضان ادامه دارد.  

عباسی ادامه داد: در این سریال علاوه بر نویسندگی، بازی در نقش یک وکیل را نیز به عهده دارم که اتفاقا نقش کوتاهی است. اگر سریال همانطور که در ذهنمان است پیش رود، به امید خدا یکی از سریال‌های خوب نوروزی خواهد شد.  

سریال نوروزی شبکه دو با نام موقت «کامیون» در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید می شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۸ پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

مهدی هاشمی، نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی زاده در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.

«کامیون» را ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.